PracaGrupypl.praca.dyskusjepracuje 4,5 roku i dostaje wypowiedzenie od 1 czerwca... › Jeszcze nie otrzymalem papierku do podpisu...
    From: "SHAQU" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jeszcze nie otrzymalem papierku do podpisu...
    Date: Wed, 29 May 2002 00:13:45 +0200

    > po więcej niż trzech latach u tego pracodawcy? Przysługuje. Gorzej z tą
    > trzymiesięczną odprawą: to może być problem, to zależy od Twojego stażu
    > pracy.
    > Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/
    Jeszcze nie otrzymalem papierku do podpisu, mialem w poniedzialek dopiero
    rozmowe i otrzymalem ustne wypowidzenie od 1 czerwca. Te odprawe otrzymalem
    w ustnej juz zapowiedzi od samego pracodawcy. Sam mi to zaproponowal. Chce
    dac mi "rozwod" z firma niby na stopie przyjaznej. Powiedzial, zebym
    wykozystal urlop wypoczynkowy, za ktory nalezy sie mi urlopowe (cos powyzej
    500zl netto nie pamietam dokladnej sumy) Tylko jak sie ma teraz do tego
    wszystkiego sprawa Kuroniowki? Czy jezeli umowe podpisze na warunkach
    porozumienia stron czy normalnie otrzymam Kuroniowke i czy przypadkiem przez
    to, ze nie przepracowalem calych 5 lat na pelnym etacie (pracowalem
    wczesniej u tego pracodawcy przez 7 miesiecy na 1/4 etatu) to nie bede mial
    100% Kuroniowki, tylko 80%?
    Na co mam zwrocic uwage podpisujac ten swistek? Czy musze go podpisac
    odrazu, czy mam prawo wziasc kopie rzekomo do "konsultacji ze swoim
    prawnikiem" ;) A moze pozostaje podpisanie i jedynie juz odwolanie sie do
    Sadu Pracy?
    Pozdrowionka z Olecka dla wszystkich
    Lukasz