PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem silnie zmotywowany ;)

  • 1. Data: 2004-12-07 06:57:09
    Temat: Jestem silnie zmotywowany ;)
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Witam,

    podczas negocjowania pensji uprzedzono mnie, ze czesc pensji to stała a
    część jest premią uznaniową. Przystałem na to, i parę miesięcy nie było
    problemu. Dostawałem całą kasę - do momentu, kiedy złapało mnie choróbsko -
    dowiedziałem się, że jeden dzień na L4 i mam po premii (1/3 pensji). Więc
    chcąc nie chcąc wziałem 2 dni urlopu co na gó*no mi się zdało bo leżeć w
    łóżku miałem wg lekarza conajmniej 7 dni (a urlopu dużo nie mam). I pomyśleć
    że zaiwaniał człowiek po 12-14 godzin za free, czasem nocując w miejscowości
    pracy. Weekendy również były (są) jednym wielkim odbieraniem telefonów (no o
    czasie "na chorobowym" nie wspomnę). I tak własnie mój pracodawca zachęcił
    mnie do zwiększenia wydajności pracy i jeszcze większego poświęcenia dla
    firmy (dla osób które są uczulone na chorujących wczasowiczów dodam, że po
    pięciu latach pracy (wogóle) moje świadectwa pracy wykazują 5 dni
    chorobowego). Zastanwawiam się czy nie piz*nąć tego w cholerę i NAPRAWDĘ
    zmyć się na chorobowe na parę miesięcy (tym bardziej, że od 2 tygodni chodzę
    do pracy z gorączką).

    Dalej moje pytanie - czy ktoś z was negocjował podobne do moich warunki
    płacy i jak można ustrzec się zagrań typu premia 0% po nawet jednym dniu
    chorobowego?

    Pozdr
    CAT

  • 2. Data: 2004-12-07 07:34:14
    Temat: Re: Jestem silnie zmotywowany ;)
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dalej moje pytanie - czy ktoś z was negocjował podobne do moich warunki
    > płacy i jak można ustrzec się zagrań typu premia 0% po nawet jednym dniu
    > chorobowego?

    Bardzo łatwo tak zrobić. Po prostu pracodawcy musi bardziej zależeć na
    tobie niż tobie na pracodawcy i wtedy możesz pomarudzić.

    vertret

  • 3. Data: 2004-12-07 17:15:39
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    [ciach...]
    > Dalej moje pytanie - czy ktoś z was negocjował podobne do moich warunki
    > płacy i jak można ustrzec się zagrań typu premia 0% po nawet jednym dniu
    chorobowego?

    Witam,
    nie wiem, czy uda Ci się cokolwiek wynegocjować w momencie, kiedy już jesteś
    pracownikiem. Teraz Twój szef ma nad Tobą przewagę, bo to on jest
    PRACODAWCĄ. Jedynie co możesz zrobić, to pieprznąć firmą i tyle. I na
    przyszłość nie przychodzić chorym do roboty, bo to bez sensu, jedynie
    niszczysz sobie własne zdrowie, pracodawca będzie miał to i tak w du***. Dwa
    lata temu chodziłem (no, jeździłem taxi) przez 3 tygodnie do roboty mając
    nogę w gipsie, bo były pilne projekty, bo mi zależało... nawet nie było
    "dziękuję".

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2004-12-07 21:31:10
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > nogę w gipsie, bo były pilne projekty, bo mi zależało... nawet nie było
    > "dziękuję".

    Też tak robiłem. 2 miesiące po 12-14 godzin na max obrotach. Był
    przypadek że pracowałem 24 godziny, potem 2 godz odpoczynku (1 godz snu) i
    dalej !!! a potem się okazało że za nadgodziny nie zapłacą, bo....nie można
    mieć tyle nadgodzin !!!
    I też nie było "dziękuję" ale wręcz przeciwnie.....

    Pozdrrr... Reksio