PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdalna administracja nad serwerami - jaka umowa

  • 1. Data: 2005-12-06 17:09:17
    Temat: Zdalna administracja nad serwerami - jaka umowa
    Od: user <u...@m...one.pl>

    Witam

    Mam sie opiekowac kilka serwerami zdalnie i chcialbym zapytac jaka tutaj

    najlepsza bylaby umowa.. bo dodam ze to bylaby praca dodatkowa

    Akutalnie jeszcze pracuje na umowe zlecenie w X firmie ale od nowego

    roku mam miec umowe o prace wiec raczej jakis etat przy tych serwerach

    nie wchodzi w gre.. jaka najlepsza bylaby umowa o dzielo/zlecenie ?

    pozdrawiam

    Albert

  • 2. Data: 2005-12-18 22:06:14
    Od: PZ <p...@m...com>

    user napisał(a):
> [...]
    >
    > roku mam miec umowe o prace wiec raczej jakis etat przy tych serwerach
    >
    > nie wchodzi w gre.. jaka najlepsza bylaby umowa o dzielo/zlecenie ?

    zlecenie z sla

    pz

  • 3. Data: 2005-12-18 23:36:11
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    PZ in <2...@m...com> wrote:

    > zlecenie z sla

    Własna działalność i fakturki :)
    Aha i sprecyzuj "opiekowac kilka serwerami zdalnie". Ja opiekuję się też
    "kilkoma" serwerami (w większości zdalnie) i czasu mi brakuje na cokolwiek
    innego. Oczywiście "kilka" i a "kilka" to różnica, jak i "opieka" i
    "opieka", ale to już zupełnie inna historia. :D

    --
    Tomasz Motyliński

  • 4. Data: 2006-01-02 21:37:15
    Od: user <u...@m...one.pl>

    PZ napisał(a):

    > zlecenie z sla
    >
    > pz
    hm a moglbys wyjasnic co to jest sla?

    pozdrawiam

    Albert

  • 5. Data: 2006-01-02 21:49:47
    Od: ktos <b...@x...yy.pl>

    user napisał(a):
    > PZ napisał(a):
    >

    > hm a moglbys wyjasnic co to jest sla?

    Gwarancja, ze nadzorowane serwery beda dostepne dla userow przez
    99,99999 % czasu w roku. Czyli pod Twoim stalym miejscem pracy stoi w
    pogotowiu taxi z zapalonym silnikiem na wypadek gdyby pani Krysia
    zapomniala hasla a neostrada akurat padla.

  • 6. Data: 2006-01-03 18:59:27
    Od: user <u...@m...one.pl>

    ktos napisał(a):

> [...]
    > pogotowiu taxi z zapalonym silnikiem na wypadek gdyby pani Krysia
    > zapomniala hasla a neostrada akurat padla.
    dobre:)