PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie koszty przy dodatkowej dzialalnosci ? › Jakie koszty przy dodatkowej dzialalnosci ?
  • Data: 2005-05-04 08:36:42
    Temat: Jakie koszty przy dodatkowej dzialalnosci ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem zatrudniony na etat.
    Chcialbym do tego zalozyc dzialalnosc i brac robote miedzy innymi od tej
    samej firmy gdzie jestem zatrudniony.
    Jakie koszty stale miesieczne bede musial na 100 % ponosic dodatkow co
    miesiac jak zaloze ta dzialalnosc ?

    ps. Bo z tego co wiem to na chyba zdrowotne w granicach 150 zl. I
    teoretycznie podatki ale jak koszty bede mial rowne temu dochodowi z
    dzialalnosci to bedzie 0 zl ? Czyli jak dobrze zakombinowac to dodatkowy
    wydatek wynioslby 150 zl ?

    Fantom
    fut : praca