PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zaczac grac na gieldzie?

  • 11. Data: 2002-03-06 18:50:15
    Temat: Re: Re[2]: Jak zaczac grac na gieldzie?
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On 6 Mar 2002 11:18:38 +0100, m...@g...pl (m3fist0) wrote:
    [ciach...]
    >- licz prowizje
    >- nie laduj sie w zadne obligacje skarbu panstwa, fundusze
    >inwestycyjne i inne takie, to taka moja sugestia
    >- bardzo fajna jest analiza techniczna na onecie
    >
    >dalej nie chce mi sie pisac, ale moznaby o tym encyklopedie zrobic...

    Podsumowujac zeby cos na tym zarobic trzeba to robic na pelnym etacie.
    Na nieszczescie nie ma gwarancji zyskow.

    Pzdr
    Limfo

  • 12. Data: 2002-03-11 17:37:31
    Temat: Re: Jak zaczac grac na gieldzie?
    Od: "Woocash" <b...@s...uci.agh.edu.pl>

    On Mon, 11 Mar 2002 14:56:45 +0100, "macso" <p...@a...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Pawel Hadam" <P...@c...pl> napisał w wiadomości

    >no więc krótko mówiąc musi wiedzieć to co oni i jeszcze więcej

    Z tego co pamietam to praktyka bylo awansowanie programisty na
    stanowisko analityka. Czyli taki gosc znal podstawy programowania
    nastepnie sie go douczalo technik analitycznych (UML,...) no i dawalo
    mu jakis projekt.

    Ogolnie jest to facet ktory kiedy dostaje projekt do zrobienia,
    rozbiera go na funkcje (czesci pierwsze), przydziela poszczegolne
    zadania programistom.

    Uwaga w tym zawodzie bardzo przydaje sie teoria wyniesiona ze studiow
    jak i praktyka.

    Pzdr
    Limfo

  • 13. Data: 2002-03-11 23:32:06
    Od: "MuK" <k...@p...onet.pl>

    Witka

    moim zdaniem to rozpytywanie wśród znajomych. Jestem grafikiem i "Wyborcza"
    w moim przypadku to lipa.
    "Jakie pytanie taka odpowiedź."
    pozdrow

    Użytkownik Sylwester Kacprzyk <l...@g...pl> w wiadomości do grup