PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak z robota w Angli ? Warto jechac? Mozna zarobic?

  • 1. Data: 2004-05-17 18:18:52
    Temat: Jak z robota w Angli ? Warto jechac? Mozna zarobic?
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Ciekaw jestem zanim wyjade.

  • 2. Data: 2004-05-17 19:35:07
    Temat: Re: Jak z robota w Angli ? Warto jechac? Mozna zarobic?
    Od: "idejk-o" <i...@p...onet.pl>

    > Ciekaw jestem zanim wyjade.

    Właśnie wróciłem po trzech dniach. Jak nie masz tam rodziny albo znajomych
    żeby cię przenocowali to może ci zabraknąć pieniedzy na hotel zanim
    znajdziesz robote. Pod agencjami pracy jest pełno ludzi czekających na
    prace. Czekać trzeba koło tygodnia a nawet więcej. Noc w hotelu to
    conajmniej 10 funtów. Polacy śpią już na Victroii. W telewizji wielka
    ściema, że jest dużo miejsc pracy. Bez dobrej znajomości języka nawet cięzko
    o prace nawet na farmach.
    Jak byś wiedział coś o pewnej robocie sezonowej to daj znać.

    w razie jakiś pytań służę pomocą
    pozdrawiam roob

  • 3. Data: 2004-05-17 20:57:52
    Od: "Mlody" <n...@s...pl>

    > Ciekaw jestem zanim wyjade.

    A ja ciekawy jestem czy jakby do Wielkiej Brytani z polski wyjechać jako
    pomagier na budowie i się ludzi tam powypytywać czy pomagieruw nie
    potrzebuja to czy by robota byla i za ile?

  • 4. Data: 2004-05-18 05:19:50
    Od: marcepan <p...@B...pl>

    "Mlody" <n...@s...pl> wrote in news:c8b8nj$o9b$1@inews.gazeta.pl:

    > pomagieruw

    - dobrze że tylko o budowie myślisz :)

    --
    marcepan GG1028451 dla wybranych: panmarcepan :)
    http://forum.jds.pl/ - forum poswiecone nurkowaniu

  • 5. Data: 2004-05-18 09:30:37
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > A ja ciekawy jestem czy jakby do Wielkiej Brytani z polski wyjechać jako
    > pomagier na budowie i się ludzi tam powypytywać czy pomagieruw nie
    > potrzebuja to czy by robota byla i za ile?

    potrzebuja. Najlepiej isc do angielskiej firmy. Z polakami pozornie jest
    latwiej.

    Kriss