PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak upupic pracodawce (bylego)?

  • 21. Data: 2003-05-02 11:10:52
    Temat: Re: Jak upupic pracodawce (bylego)?
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Leszek Wilczek <w...@w...edu.pl> napisał(a):

    > W polsce nie ma okregow jednomandatowych i ja nie mam zbyt duzego wyboru :(

    A co mają do tego okręgi jednomandatowe ??? Ludzie tacy sami. Do Senatu są
    okręgi jednomandatowe i cwaniaki tam siedzą takie same, a nawet jeszcze
    gorsze.

  • 22. Data: 2003-05-02 18:34:43
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Jakby ci to powiedzieć ... Po prostu brzydzę się donosicielstwem, a już
    > zwłaszcza takim, za którym kryje się uraza osobista. Obawiam się jednak,
    że
    > się nie dogadamy.

    tez sie tego obawiam, ale ja mimo wszystko uwazam ze jak ktos lamie prawo to
    nalezy na niego doniesc i koniec. ten donos to jest aktywny udzial w zyciu
    spolecznym. oczywiscie mozna miec wszystko w d... i udawac ze nic sie nie
    stalo; taka postawa jest niestety bardzo popularna w naszym spoleczenstwie i
    tylko sie potem dziwimy ze podobna krzywda spotyka nas choc kiedys moglismy
    temu czesciowo lub nawet calkowicie zaradzic gdybysmy tylko wyszli z
    biernosci .... szkoda ze zrozumienie tego prostego zwiazku przychodzi po
    szkodzie dopiero ale to juz taka nasza narodowa madrosc :-(

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

    PS osobna sprawa jest pseudo uczciwosc czyli donoszenie na kogos w sytuacji
    kiedy sami jestesmy "niezbyt" czysci ...

  • 23. Data: 2003-05-03 12:12:46
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    piotrr <p...@p...pl> wrote:

    > szkoda tylko, że wszystkie te koszty poniosą podatnicy :(

    szkoda, że do tego dopuścili...

    --
    This would be the way of the misanthrope
    In order to create you must destroy