PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to tak naprawde jes: student + praca › Jak to tak naprawde jes: student + praca
    From: Emi <e...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak to tak naprawde jes: student + praca
    Date: Sat, 19 Nov 2005 13:13:28 +0100

    Ostatnio zastanawia mnie pewna rzecz.

    Przez kilka lat pracowałam na umowę zlecenie na promocjach.

    Teraz szukam "stałej pracy" (dalej mam status studenta)

    Jak to wygląda od strony formalnej??

    Jezeli jest umowa o pracę na czas nieokreślony (albo na określony), to
    jakie wtedy pracodawca ponosi koszty?? a jakie ja??

    Czy pozostaje tak samo jak w przypadku umowy-zlecenia, czyli płacę tylko
    podatek te 19%, czy jeszcze coś??

    Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi

    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz