PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to jest z tymi przepisami? ...

  • 1. Data: 2002-10-04 20:30:11
    Temat: Jak to jest z tymi przepisami? ...
    Od: <u...@p...onet.pl>

    Pojawiwszy się na rynku pracy muszę sobie odpowiedzieć na kilka pytań.

    Moja sytuacja może się składać z kombinacji poniższych wariantów:
    A) mam podpisaną umowę o dzieło
    B) jestem zarejestrowany jako osoba bezrobotna
    C) studiuję zaocznie

    Czy jednocześnie prawdziwe mogą być:
    a) A i B
    b) B i C
    c) A, B i C

    Kto płaci za mnie składkę ZUS i ubezpieczenie zdrowotne w powyższych
    kombinacjach?
    Dzięks za odpowiedź - pozdr. Szymek

  • 2. Data: 2002-10-07 11:22:45
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przepisami? ...
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > A) mam podpisaną umowę o dzieło
    > B) jestem zarejestrowany jako osoba bezrobotna

    Nie

    > b) B i C

    Nie wiem

    > c) A, B i C

    Nie

    Kaktus

  • 3. Data: 2002-10-07 12:04:11
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    <j...@p...onet.pl> w news:3355.00002c13.3da16e85@newsgate.onet.pl
    napisał(a):

    > Nie wiem

    Dlaczego nie wiesz? :) Mozna, bo niby dlaczego studiujac nie moznaby byc
    bezrobotnym? Ja ucze sie zaocznie w policealce i jestem zarejestrowany.
    Problem gdyby otrzymywalo sie stypendium... wtedy to ja tez juz nie wiem
    :)

    pozdrawiam
    Greg