PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak spławić nieroba

  • 11. Data: 2004-04-01 15:38:01
    Temat: Re: Jak spławić nieroba
    Od: "Ryszard Ochudzki" <r...@N...pl>

    > pewnie PJ bo ucichl

    Akurat nie PJ, mniejsza o inicjały, branżę czy nazwę firmy......

    Dziękuję za wszystkie porady.

    Łatwo nie będzie, ale postaram zastosować się do Waszych wskazówek -
    szczególnie dobry jest pomysł z wysyłaniem maili do wiadomości
    zwierzchnika naszego bohatera.

    Ryszard Ochudzki
    odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 12. Data: 2004-04-01 18:42:21
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    krzysztofsf wrote:

    > W sumie tak.
    > Przykladem strajku wloskiego, sa celnicy, dokladnie sprawdzajacy
    > WSZYSTKIE sztuki bagazu WSZYSTKICH pasazerow. - zakorkowanie terminala
    > murowane - stad tam wlasnie chyba narodzilo sie to pojecie, jak mi sie
    > wydaje.

    Z tego co ja wiem, to pojęcie narodziło się po strajku kolejarzy we
    Włoszech, kiedy to sprawdzali każdy pociąg, obstukując mu zgodnie
    zregulainem każde koło po 10 razy itd

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz