PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się dostaje kase za teleprace ? › Jak się dostaje kase za teleprace ?
    From: "Marcin St." <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak się dostaje kase za teleprace ?
    Date: Sun, 26 Sep 2004 12:05:02 +0200

    Napisałem skrypt sklepu internetowego w PHP/mySQL dla znajomych( ludzi znam
    tylko z czata, gg i mieszkają po drugiej stronie polski) umówilśmy sie że za
    to zapłacą mi 500pln ( cena niska jak za taki skrypt ) skrypt działa i
    mozna zobaczyć sklep na moim serverku WWW,

    Pytania :
    - Jak sie zwykle dokonuje tranzakcji w takich sytuacjach ? przelew, przekaz
    ( nigdy nie pisałem programików dla innych , naprawde nie wiem)
    - Jak wygląda umowa dla takiej tranzakcji i jak się ją zawiera, bo chyba nie
    można się zgodzić np. żeby oni odsprzedawali mój kod innym za jeszcze
    bardziej "konkurencyjną" cene, hahaha

    Pozdrawiam Marcin

    Odpowiedzi dla prawdopodobnie zadanych pytań:
    1pyt. - czemu tak tanio ( "psujesz rynek" ) - poniewasz to mój pierwszy
    skrypt sklepu jaki napisałem , drógi mój powazniejszy skrypt w PHP i
    nietrudno się domyślić że taki skrypt jest dość niespujny i może zawierać
    jakieś dziury
    2.pyt. - to czemu sie za to zabierałes jak nigdy czegoś takiego nie
    robiłeś.- bo kiedyś czeba zacząć, w PHP pisze/ucze się od 3 miesiący ale
    programuje jusz prawie 10 lat w innych j. programowania ;)
    3pyt, naciśnij F7 - nie działa bo nie mam zainstalowanego M$ Office ;|