PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się dostaje kase za teleprace ? › Re: Jak się dostaje kase za teleprace ?
  • Data: 2004-09-26 19:56:38
    Temat: Re: Jak się dostaje kase za teleprace ?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    n...@g...pl news:cj6seo$bc1$1@inews.gazeta.pl

    > PS: czytałem troche grope i poznałem pojęcie "majątkowe prawo
    > autorskie" chodzi mi o umowe wktórej bym się ich nie wyzbywał bo po
    > pierwsze wyszło by że pisałem to za 2,50pln/h a podrógie jeszcze
    > jakieś patologie że niemógłbym jusz używać moich funkcji które
    > poprostu wkleiłem tam z poprzedniego skryptu ( księgi gości )

    Po pierwsze jak nie bedziesz szanowal siebie to i nikt Ciebie nie bedzie
    szanowal. Nie wolno sie kiwnac palcem przed podpisaniem umowy i nie powinno
    sie przed otryzmaniem zaliczki (ja tak robie w 90% wypadkow, choc czasem sa
    wyjatki - dla _zaufanych_ firm ktore podpisaly juz umowe).

    Co do 2,50 (minus podatki wyjdzie ok 2), zarobilbys wiecej roznoszac
    ulotki, sprzedajac kalkulatory czy tez ukladajac paczki w magazynie, plus
    mialbys nawet staz i ubezpieczenie w ostatnim przypadku.

    --