PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sciagnac ukraincow?

  • 11. Data: 2007-11-07 03:45:00
    Temat: Re: Jak sciagnac ukraincow?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Przemek" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    news:fgqo5c$f19$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > pewnie 3zl /h i pocalunek w d... za łaske dla Pana dziedzica obowiazkowo
    > raz dziennie.

    Jezeli Tobie proponowano takie stawki, to nie znaczy, ze wszyscy takie daja.
    U mnie podstawowa jest dwa razy wieksza plus premiajezeli robota dobrze
    idzie.

    > Co do kopania dolow to hmm moze autor nie slyszal o mechanizacji ,
    > wreszcie u nas nastaly czasy jak w calej cywilizowanej europie
    > ze bardziej sie oplaca wynajac koparke niz zatrudniac brygade kopaczy.

    Jak ty malo wiesz o zyciu...

    sz.

  • 12. Data: 2007-11-07 11:08:21
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    szomiz pisze:
> [...]
    > U mnie podstawowa jest dwa razy wieksza plus premiajezeli robota dobrze

    6zł/6 to nie są żadne kokosy tylko okolice płacy minimalnej (coś ok.
    5.50/h OIDP). Nie dziwne, że nikt robić nie chce. Daj 10zł/h to pewnie
    będzie *nieco* lepiej.

    chester

  • 13. Data: 2007-11-07 11:37:32
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 6zł/6 to nie są żadne kokosy tylko okolice płacy minimalnej (coś ok.
    > 5.50/h OIDP). Nie dziwne, że nikt robić nie chce. Daj 10zł/h to pewnie
    > będzie *nieco* lepiej.

    To jest obowiazujaca tutaj stawka - ludzie sami ja podaja. A jak robia
    dobrze dostaja kase extra.

    sz.