PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozwiazac ten problem - sad pracy › Jak rozwiazac ten problem - sad pracy
    From: i...@s...com (Lech Szczepaniak)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak rozwiazac ten problem - sad pracy
    Date: Thu, 23 Jan 2003 13:35:05 GMT

    W sadzie pracy rejonowym sprawe wygralem.
    Trafia do sadu okregowego i dzieja sie dziwne rzeczy !
    Zeznaja swiadkowie - pracownicy pozwanego. Klamia jak najeci.
    Co zrobic, jesli:

    1. Sedzia nie dala mi mozliwosci zadania wszystkich pytan
    z gory zakladajac, ze nie beda one istotne

    2. Na prosbe zaprotokolowania tresci zeznan swiadka,
    ktore byly dla mnie korzystne nie zgadza sie aby
    wpisywac to do protokolu
    (sedzia twierdzi, ze tylko ona ma prawo dyktowac protokolantowi)

    3. Na mnie prawie krzyczala i nie dawala dojsc do slowa

    4. Sedzia oglasza, ze wyda wyrok i podaje termin.

    Czy istnieje jakas mozliwosc zmiany sedziego?
    Czy istnieje mozliwosc odwolywania sie od tego wyroku ?
    Czy mam prawo pisac jeszcze teraz wnioski do sadu ?
    (Jestem w stanie udowodnic, ze jeden ze swiadkow klamal.)