PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak odzyskac odprawe i wynagrodzenie za urlop?

  • 1. Data: 2002-10-10 13:06:09
    Temat: Jak odzyskac odprawe i wynagrodzenie za urlop?
    Od: a...@p...onet.pl

    Firma została postawiona w sklad likwidacji. Wszystkich pracownikow
    zwolniono. Zostal tylko likwidator. I tutaj zaczyna sie problem - nie chce
    (nie moze?) wyplacic zaleglych odpraw i wynagrodzenia za urlop. Obecnie chce
    zglosic do sadu wniosek o upadlosc firmy i starac sie o pieniadze z Funduszu
    Gwarantowanych Swiadczen Pracowniczych.

    Stad moje pytania: jak uzyskac te zalegle pieniadze? Czy po gloszeniu
    upadlosci beda to mniejsze pieniadze? Czy w ogole jest jak jakas szansa na
    ta kase?

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-10-10 20:01:06
    Temat: Re: Jak odzyskac odprawe i wynagrodzenie za urlop?
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

> [...]
    >
    > Stad moje pytania: jak uzyskac te zalegle pieniadze? Czy po gloszeniu
    > upadlosci beda to mniejsze pieniadze? Czy w ogole jest jak jakas szansa na

    Z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń (po paru miesiacach co prawda)
    dostatniesz zaległą pensję, odprawę, wynagrodzenie za urlop oraz
    odszkodowanie za natychmiastowe zwolnienie (w wysokości jednej pensji).

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-10-11 08:02:21
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > dostatniesz zaległą pensję, odprawę, wynagrodzenie za urlop oraz
    > odszkodowanie za natychmiastowe zwolnienie (w wysokości jednej pensji).

    OK Dieki!
    Ale czy dostane to w takiej wysokosci jakie byly moje zarobki, czy tez bedzie
    to tylko jakas srednia krajowa, czy tez minimalna placa?
    Czy musze skaladac jakies specjalne wnioski, czy tym wszystkim juz zajmuje sie
    likwidator (syndyk)?
    pozdr
    Andrzej

  • 4. Data: 2002-10-11 09:29:23
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

> [...]
    > to tylko jakas srednia krajowa, czy tez minimalna placa?
    > Czy musze skaladac jakies specjalne wnioski, czy tym wszystkim juz zajmuje

    Wszystkim zajmuje się likwidator.
    Nie jestem dokładnie pewien - ale zaległe zarobki mogą być wypłacone w
    wysokości sredniej krajowej.

    pozdr
    Krzysiek