PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do oddania - stare ksiązki Cisco i Novell

  • 1. Data: 2002-10-10 09:03:55
    Temat: Do oddania - stare ksiązki Cisco i Novell
    Od: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl>

    Czołem,
    Mam do oddania (za darmo, chyba że ktoś chce mi postawić piwo) trochę
    szajsu - może komuś się przyda, ważne tylko do jutra (11.10) i raczej tylko
    we Wrocławiu. Jakoś tak z dzieciństwa pozostał mi uraz do wyrzucania książek

    - materiały z kursu Novell 200 Networking Technologies - wiem, że
    nieaktualne
    - grube tomiszcze CISCO IOS Software Command Summary - wersja 11.2, bo potem
    to już wszystko wydawali na CD
    Książeczki, niewielkie, dołączane do sprzętów:
    - software configuration guide for cisco 2600/3600
    - Catalyst 2900 series XL installation guide
    - Catalyst 2900 series XL Installation and Configuration Guide IOS 11.2(8)
    - Cisco WAN interface Cards Hardware Installation Guide -
    3600/2600/1600/1700

    oraz kilka płytek Cisco Documentation - starych, tak ok. 1999/2000 rok, ale
    można sporo ciekawych rzeczy znaleźć.

    Pozdrawiam
    Mariusz Trojanowski

  • 2. Data: 2002-10-11 13:14:00
    Temat: Re: Do oddania - stare ksiązki Cisco i Novell
    Od: "P@U" <u...@o...pl>

    A do Warszawy byś nie wysłał wszystkiego hurtem ??
    Albo przynajmniej płytek ??

    Pozdr, Paweł

    Użytkownik "Mariusz T." <m...@u...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ao3fqg$51r$1@szmaragd.futuro.pl...