PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny - jak zaczac?

  • 1. Data: 2004-01-23 09:26:59
    Temat: List motywacyjny - jak zaczac?
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Witam

    W jaki sposob nalezy rozpoczac list motywacyjny w przypadku, gdy nie wiemy,
    czy bedzie go czytal facet czy kobieta? Przyszly mi do glowy 3 mozliwosci,
    ale zadna z nich mi sie nie podoba...

    1. Szanowni Panstwo
    2. Szanowny Panie / Szanowna Pani
    3. tylko nazwa firmy i potem od razu tresc listu

    Z.

  • 2. Data: 2004-01-23 09:31:41
    Temat: Re: List motywacyjny - jak zaczac?
    Od: "Mati" <p...@o...pl>

    Powinno być do kogo jest list pisany, jest to rodzaj pisma urzędowego...
    może spróbuj Dział Kadr ??

  • 3. Data: 2004-01-23 12:37:50
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

    zajrzyj
    http://praca.gazeta.pl/praca/0,47362.html

  • 4. Data: 2004-01-23 15:10:12
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Wydaje mi się że jak nie Wiesz do kogo bedziesz pisał to najlepsza
    będzie "Szanowni Państwo" ja zawsze stosuje tą metode...

    Pozdr.
    TS

  • 5. Data: 2004-01-23 20:05:19
    Od: "Kilof" <k...@n...no>

    "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> wrote in message

    > W jaki sposob nalezy rozpoczac list motywacyjny w przypadku, gdy nie wiemy,
    > [...]
    > 3. tylko nazwa firmy i potem od razu tresc listu

    Ja stosuje wlasnie ta 3-cia forme i jak na razie mialem ok. 90% skutecznosc
    jesli chodzi o zapraszanie na rozmowy.
    Zapamietaj jednak, ze wazne jest nie to jak tytulujesz list motywacyjny ale
    to jak MOTYWUJESZ dlaczego pracodawca ma przyjac akurat Ciebie.

    Pozdrawiam,
    Kilof