PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak można odzyskać pieniądze - umowa o dzieło?

  • 1. Data: 2004-10-25 06:49:22
    Temat: Jak można odzyskać pieniądze - umowa o dzieło?
    Od: "kofi" <w...@o...pl>

    Witam,
    Czy ktoś ma pomysły/wiedzę jak można odsyskać niezapłacone wynagrodzenie od
    firmy na drodze prawnej? tzn. jak zacząć , z tego co wiem to z sądem cywilnym ,
    czy są jakieś inne opcje?
    Dzięki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-25 09:17:39
    Temat: Re: Jak można odzyskać pieniądze - umowa o dzieło?
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia 25 Oct 2004 08:49:22 +0200, kofi <w...@o...pl> napisał:

> [...]
    > od
    > firmy na drodze prawnej? tzn. jak zacząć , z tego co wiem to z sądem

    Jezeli to pracodawca, to zastanow sie nad sadem pracy. Zyczliwiej
    czlowieka traktuja, choc czesto tez nie grzesza rozgarnieciem i
    uczciwoscia. Ot - kolejny urzad...
    Rowniez pozdrawiam :-))

    --
    Bonza
    pager 0642299084

  • 3. Data: 2004-10-26 06:26:31
    Od: Rafti <r...@W...go2.pl>

    Kuroi Bonza napisał :

    > Jezeli to pracodawca, to zastanow sie nad sadem pracy.

    W temacie wiadomości było: umowa o dzieło. Jeśli umowa o dzieło, to nie
    pracodawca.

    pozdrawiam
    Rafti