PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak i gdzie szukać pracy w fotografii?

  • 1. Data: 2002-11-13 17:45:48
    Temat: Jak i gdzie szukać pracy w fotografii?
    Od: "Zaleś" <p...@p...onet.pl>

    Jestem fotografem (bez papierków potwierdzających
    wykształcenie/doświadczenie) z własnym sprzętem fotograficznym, samochodem.
    Od kilku lat robię fotki (wygrałem jakiś konkurs, miałem kilka wystaw itp) i
    czasami na tym zarabiałem dorywczo. Czy ktoś wie gdzie i jak szukać stałej
    pracy w fotografii (reportaż albo studio itp.).
    Dzięki

  • 2. Data: 2002-11-15 08:29:00
    Temat: Re: Jak i gdzie szukać pracy w fotografii?
    Od: "nelson" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Zaleś" <p...@p...onet.pl>
    napisał:aqu2r3$dca$...@n...onet.pl...
> [...]
    > czasami na tym zarabiałem dorywczo. Czy ktoś wie gdzie i jak szukać stałej
    > pracy w fotografii (reportaż albo studio itp.).

    Przyłączam się do pytania kolegi...

    Pozdrawiam
    Piotrek