PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak honorowany jest dyplom za granica? › Jak honorowany jest dyplom za granica?
  • Data: 2003-01-11 00:14:22
    Temat: Jak honorowany jest dyplom za granica?
    Od: "!pat" <p...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem. Stoje przed wyborem jednej z dwoch alternatyw:

    - pisac prace inzynierska, a nastepnie magisterska i uzyskac tytul "mgr
    inz." ale na dwoch roznych papierach
    - pisac tyklo prace magisterska i uzyskac tytul "mgr inz." na jednym
    papierze

    Problem jest w tym ze inaczej podobno jest to honorowane za granica. Jesli
    tytul "mgr inz." zostal przyznany na jednym papierze to podobno traktuja cie
    tam jako Bachelor, natomiast jak masz dyplom inzyniera i magistra w dwoch
    papierkach to wtedy jestes "pelnoprawnym" Master of Science.

    Czy ktos wie jak jest w rzeczywistosci? Troche nie chce mi sie w to wierzyc

    pozdrawiam