PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak dostać pracę w agencji reklamowej?

  • 21. Data: 2005-09-22 13:52:21
    Temat: Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
    Od: "Ola" <h...@v...pl>

    Dla zainteresowanych pracą w reklamie i marketingu - prowadzę aktualnie projekt
    dla 2 AR z Krakowa na st. Key accounta, new business managera, copy-writera i
    grafika. W tym momencie chodzi o osoby z doświadczeniem w branży ale w
    przeciągu najbliższych 2 miesięcy Klienci chcą zlecić kolejne stanowiska tyle,
    że także dla "diamentów do oszlifowania", ludzi kreatywnych a jeszcze nie
    utaplanych w branży. Bardzo sporadycznie wchodzę na podobne grupy dyskusyjne -
    także proszę o kontakt na adres h...@v...pl
    Ola

    Witam!