PracaGrupypl.praca.dyskusjeJAK OBLICZYĆ ILE ZAROBIĘ MNIEJ NA ZWOLNIENIU? › JAK OBLICZYĆ ILE ZAROBIĘ MNIEJ NA ZWOLNIENIU?
    From: k...@w...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: JAK OBLICZYĆ ILE ZAROBIĘ MNIEJ NA ZWOLNIENIU?
    Date: Fri, 27 Jul 2007 08:19:25 -0700

    Witam Wszystkich. Proszę o pomoc od 31 lipca jestem na miesięcznym
    wypowiedzeniu mam zaległych 11 dni urlopu, jednak szef powiedział że
    nie będę mogła pójść na urlop, że on zapłaci mi za te dni. Jak
    obliczyć ile zapłacić powinnien mój szef za zaległy urlop? Jeśli
    podczas tego miesiąca okresu wypowiedzenia poszłabym na zwolnienie L4
    ok 5 dni roboczych ile mniej dostanę pensji? Proszę o pomoc czy są
    jakies zasady naliczania tych wynagrodzen za zaległy urlop i jak
    wyglądają stawki wynagrodzeniowe na zwolnieniu L4? Dziękuję
    Kamila