PracaGrupypl.praca.dyskusjeInterview w firmie konsultingowe - pomocy!! › Interview w firmie konsultingowe - pomocy!!
  • Data: 2006-05-29 20:17:11
    Temat: Interview w firmie konsultingowe - pomocy!!
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam rozmowe kwalifikacyjna w zagranicznej firmie konsultingowej w
    Wawie, na stanowisko asystenckie. Oprócz mnie beda tez inni. Czego
    moge
    sie spodziewac? Wiem, ze maja byc jakies testy. Liczyc sie z
    rozmowa po angielsku? Dodam, ze wymagali dobrej znajomosci, ale FCE
    im wystarczyl do zaproszenia mnie.

    Czy ktos z Was przechodzil takie testy? I rozmowy w kilka osób? Jakie
    widelki pensji (wyzsze, 2 lata stazu)?