PracaGrupypl.praca.dyskusjeInternetowe serwisy pracy? › Internetowe serwisy pracy?
  • Data: 2004-01-16 21:36:51
    Temat: Internetowe serwisy pracy?
    Od: "pocahontas" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanie, które internetowe serwisy pracy byście polecili i uważacie za
    najlepsze? I te gdzie ofert jest nie tylko sporo i są one w miarę konkretne,
    ale takie z których najczęściej zapraszją Was na rozmowy kwalifikacyjne albo
    chociaż przysyłają jakas odpowiedz na miala. Ja najczesciej korzystam z
    gazeta.pl, pracuj.pl a takze z gratka.pl Wiem tez o jobs.pl, jobpilot.pl i
    hrk.pl, ale z tych serwisow jeszcze nie mialam odpowiedzi chociaz sporo juz
    tych aplikacji wyslalam. Hrk.pl ma nawet sporo ciekawych ofert, ale minusem
    jest logowanie no i jeszcze nikt mi nie odpowiedzial. A jakie sa wasze
    doswiadczenia w tym temacie? Znacie jakies inne serwisy? Szczegolnie
    interesuje mnie jakas stronka, serwis z ofertami pracy i ogloszeniami
    drobnymi z Warszawy i okolic, ale nie tylko.