PracaGrupypl.praca.dyskusje › Internetowe serwisy pracy?

  • 1. Data: 2004-01-16 21:36:51
    Temat: Internetowe serwisy pracy?
    Od: "pocahontas" <p...@p...com>

    Witam
    Mam pytanie, które internetowe serwisy pracy byście polecili i uważacie za
    najlepsze? I te gdzie ofert jest nie tylko sporo i są one w miarę konkretne,
    ale takie z których najczęściej zapraszją Was na rozmowy kwalifikacyjne albo
    chociaż przysyłają jakas odpowiedz na miala. Ja najczesciej korzystam z
    gazeta.pl, pracuj.pl a takze z gratka.pl Wiem tez o jobs.pl, jobpilot.pl i
    hrk.pl, ale z tych serwisow jeszcze nie mialam odpowiedzi chociaz sporo juz
    tych aplikacji wyslalam. Hrk.pl ma nawet sporo ciekawych ofert, ale minusem
    jest logowanie no i jeszcze nikt mi nie odpowiedzial. A jakie sa wasze
    doswiadczenia w tym temacie? Znacie jakies inne serwisy? Szczegolnie
    interesuje mnie jakas stronka, serwis z ofertami pracy i ogloszeniami
    drobnymi z Warszawy i okolic, ale nie tylko.

  • 2. Data: 2004-01-16 22:17:19
    Temat: Re: Internetowe serwisy pracy?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pocahontas" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    albo
    > chociaż przysyłają jakas odpowiedz na miala.
    <cut>

    jobpilot.pl rulez

    Znacie jakies inne serwisy?
    <cut>
    znacie - te liste ponizej kiedys ktos zapodawal, wiekszosci nie sprawdzalem
    no i pewnie niektore linki juz nie dzialaja, ale moze cos sobie z tego
    wybierzesz

    http://praca.onet.pl/; http://www.jobsector.pl/ ;
    http://praca.interia.pl/pracownik/szukaj ; http://praca.interia.pl/ ;
    http://praca.onet.pl ; http://praca.wp.pl ; http://www.jobs.pl ;
    http://www.hrk.pl ; http://www.mostwanted.com.pl http://www.topjobs.pl
    http://www.bankkadr.com.pl http://www.bestoferta.pl
    http://www.cbk.pl http://www.pracadlaciebie.pl
    http://www.pracaonline.pl http://www.trader.pl
    http://kariera.wprost.pl http://www.jobpilot.pl www.praca.interia.pl
    www.jobuniverse.pl www.fkn.pl/praca www.it-gazeta-praca.com.pl
    www.twojakariera.pl www.tempservice.pl www.abcpraca.pl
    www.panoramafirm.com.pl/serwis/praca www.infor.pl/gieldapracy
    http://www2.gazeta.pl/praca
    www.it-gazeta-praca.com.pl http://megapraca.pl/MegaPraca/cm
    http://praca.weinfo.pl/; http://www.pracuj.pl http://www.jobpilot.pl
    http://www.cvonline.pl http://www.jobaid.pl http://www.grafton.pl
    http://fln.pl http://www.pracuj.pl/ http://www.1praca.gov.pl/
    http://www.hrk.pl/ http://www.jobaid.pl/ http://www.jobs.pl/
    http://www.mostwanted.com.pl/ http://www.topjobs.pl/
    http://www.astroman.com.pl/ http://www.bestoferta.pl/
    http://www.careergate.pl/ http://www.cbk.pl/ http://www.cvonline.pl/
    http://www.dobrypersonel.pl http://www.jobpilot.pl/ http://www.fln.pl/
    http://www.bolgraph.com.pl/gielda/ http://www.jobmed.pl/
    http://www.jobsector.pl/ http://www.pracadlaciebie.pl/
    http://www.pracaonline.pl/ http://www.stayline.pl/
    http://www.stop-praca.pl/

    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2004-01-17 00:15:01
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-01-16 22:36, Użytkownik pocahontas napisał:

    > Witam
    > Mam pytanie, które internetowe serwisy pracy byście polecili i uważacie za
    > najlepsze? I te gdzie ofert jest nie tylko sporo i są one w miarę konkretne,
    A co ma do rzeczy w jakim serwisie jest ogłoszenie, do tego czy dostałaś
    odpowiedź?
    W większości przypadków ogłoszenia się powtarzają, choć niestety
    trzeba przeglądać wszystko bo a nuż TO JEDYNE będzie akurat w
    mniejszości, która się nie powtarza?
    Moja top-lista to:
    1. jobpilot - za możliwość skonfigurowania i zapamiętania własnego
    wyszukiwania/profilu, a szczególnie za możliwość wyszukania ofert od
    naszej ostatniej wizyty.
    2. pracuj.pl - za możliwość skonfigurowania i zapamiętania własnego
    wyszukiwania/profilu, i za przejrzystość
    3. hrk za w miarę przejrzysty serwis i w miarę łatwe wyszukiwanie
    4. jobs.pl - bo tak ;-)

    I mimo wielu ofert za najbardziej upierdliwy i wkurzający serwis
    uważam praca.interia.pl za to że codziennie 90% ofert jest odświeżanych,
    dzieki czemu mają datę wystawienia aktualną i cięzko rozróżnić co
    już przeglądałem a co nie. Konczy się tym, że zamiast skończyć
    przeglądanie po tych 20-30 ofertach od ostatniej wizyty, muszę
    przeglądac 200 ofert bo wszystkie są z dziś.

  • 4. Data: 2004-01-19 23:13:50
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neco" <h...@-...poprostu.net> napisał w
    wiadomości news:bu9uos$o3s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > przeglądanie po tych 20-30 ofertach od ostatniej wizyty, muszę
    > przeglądac 200 ofert bo wszystkie są z dziś.

    Świeta racja, coś mnie trafia gdy muszę przeglądać "nowe oferty".
    Podobna sytuacja jest na www.panoramafirm.com.pl/serwis/praca/
    praca.wp.pl. Tracenie czasu. Równie wkurzający jest serwis
    www.dobrypersonel.pl gdzie nie ma nawet daty ogłoszenia.

    Poza wymienionymi, kilka serwisów korzysta z baz innych serwisów
    generując te same wyniki różniące się tylko formą prezentacji danych.

    Potem mozna przeczytać w różnych gazetach, że w internecie pojawia się
    wprost mnóstwo ofert pracy i mozna je przeglądać w kilkudziesięciu
    serwisach. Terefere :-(

    Ja również przeglądam niestety te serwisy aby mieć czyste sumienie,
    że nie przegapiłem tej jednej jedynej oferty :-)

    Moj lista serwisów poniżej, choć lista jest długa to w rezczywistosci
    liczy się kilkanaście pierwszych resztę przeglądam rzadziej
    z powodu jak wcześniej podałem.

    http://www.jobpilot.pl
    http://www.pracuj.pl
    http://praca.onet.pl
    http://www.aaaby.pl
    http://praca.interia.pl
    http://praca.wp.pl
    http://www.panoramafirm.com.pl
    http://hrk.pl/
    http://www.dobrypersonel.pl
    http://www.cvonline.pl
    http://www.infostaff.com.pl
    http://w3.plusgsm.pl/praca/index.asp?color=001000&sh
    ow=3
    http://www.comarch.pl
    http://www3.jobs.pl
    http://www.gratka.pl/praca/
    http://www.topjobs.pl
    http://www.jobuniverse.pl
    http://www.notio.pl
    http://www.bankkadr.com.pl
    http://www.tempservice.com.pl
    http://dk.az.pl/praca.php?id=0
    http://www.astroman.com.pl
    http://www.bestoferta.pl
    http://www.abcpraca.pl
    http://www.ipk.com.pl
    http://www.job-net.com.pl/lista_ofert.html
    http://www.bdi.com.pl
    http://www.infor.pl/gieldapracy
    http://www.it-gazeta-praca.com.pl
    http://www.emax.com.pl/pl/default.asp?ID=50
    http://www.alcatel.pl/job/praca.html
    http://www.ing.pl/u235/template/jobs,jobsBrowse.wm/n
    avi/184
    http://www.adecco.pl/
    http://www.efl.pl/ofirmie_praca.asp
    http://praca.totu.pl/
    http://megapraca.pl/
    http://www.jobsector.pl/
    http://www.grafton.pl
    http://fln.pl
    http://www.careergate.pl/
    http://www.i-praca.pl/
    http://www.cad.pl/praca.cgi?kier=o
    http://www.ogloszenia.reporter.pl/
    http://www.polarys.com.pl/pol-html/pracy.htm
    http://www.mostwanted.pl/oferty_pracy_2.html

    no to powodzenia :-)
    Art

  • 5. Data: 2004-01-20 16:29:28
    Od: "Artur Bartczak" <a...@W...gazeta.pl>

    Hej,

    > Mam pytanie, które internetowe serwisy pracy byście polecili i uważacie za
    > najlepsze?

    Tutaj znajdziesz linki do wszystkich ważniejszych:

    http://praca.glinki.com/

    Artur