PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk - trudny wybór

  • 11. Data: 2004-09-12 14:30:06
    Temat: Re: Informatyk - trudny wybór
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    jak wyjedziesz to i pewnie juz tu nie wr0cisz

  • 12. Data: 2004-09-12 21:03:56
    Od: "Peter Zin" <p...@y...ca>

    Co znaczy z "mozliwoscia rozwoju"? Jakiego rozwoju? To co sie liczy to
    awans, szkolenia i rozwoj to wielki pic. Popracuje chlopak za granica pare
    lat, postarzeje sie i juz nawet nikt go w Polsce nie bedzie chcial, a
    koledzy awansuja w tym czasie w Polsce na stanowiska na kierownikow i
    dyrektorow.

  • 13. Data: 2004-09-13 03:57:33
    Temat: Re: Informatyk - trudny wyb??
    Od: Marcin Wolcendorf <w...@f...polbox.pl>

    Peter Zin wrote:
> [...]
    > lat, postarzeje sie i juz nawet nikt go w Polsce nie bedzie chcial, a
    > koledzy awansuja w tym czasie w Polsce na stanowiska na kierownikow i

    Tylko pytanie- czy lepiej pracować jako 'kolega kerownik' za 1/3 tego,
    co inni w UK jako 'wyrobnicy'???

    --
    "And pray that there's intelligent life somewhere up in space,
    'Cause there's bugger all down here on Earth." (C) Eric Idle.

  • 14. Data: 2004-09-13 06:34:50
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    zorad wrote:

> [...]
    > wyszlifowac jez. ang, po 1 , 2 latach wrocic i ... zaczynac "od poczatku" w
    > kraju jako poprostu doswiadczony programista.

    IMHO lepiej jest pracowac w zespole rozwojwym IBMa w Timbuktu niz w
    aktualizowac strone sklepu komputerowego na przedmiesciach w NY.
    Jesli jestes niedawno po okresie nauki i nie masz wieksdzych wydatkow
    oplaca Ci sie zainwestowac w rozwoj i dopisac do swojego CV pare
    powaznie wygladajacych projektow.
    Jesli masz duze wydatki, albo chcesz sie oswoic z krajem etc - wyjezdzaj
    do Anglii. Zarobki sa 2 razy lepsze w skrajnych przypadkach, normalnie
    sa okolo 5-razy lepsze :)

    Albi

  • 15. Data: 2004-09-13 07:11:20
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    Peter Zin wrote:

> [...]
    > lat, postarzeje sie i juz nawet nikt go w Polsce nie bedzie chcial, a
    > koledzy awansuja w tym czasie w Polsce na stanowiska na kierownikow i

    Ogolnie, nie ma obowiazku wracac do kraju.
    Jesli w firmie aktualnej nie mozna sie rozwijac mozna sie rozwinjac
    zmieniajac pracodawce.
    Tutaj jednak mamy przypadek bardzo dobrej firmy w Polsce. Rok czy dwa w
    takiej firmie dadza dobry punkt CV i na zachodzie i w Polsce. No chyba
    ze firma jest dobra i znana tylko w skali kraju, ale tegom pod uwage nie
    bral w poczatkowych "poradach" ;)

    Albi

  • 16. Data: 2004-09-13 07:22:27
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Wniosek pakować się i miłej podrózy a jak zaczniesz pracować to napisz
    tutaj jak tam jest będziemy ci wszyscy wdzięczni :).