PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk-Serwisant lub Helpdesk IT, Warszawa

  • 1. Data: 2002-12-10 21:09:01
    Temat: Informatyk-Serwisant lub Helpdesk IT, Warszawa
    Od: "Tomek" <j...@w...pl>

    Szukam pracy w Warszawie lub okolicach w serwisie lub HelpDesk-u.

    Jestem informatykiem o dużym doświadczeniu w serwisowaniu i instalacjach.
    (printing, skanery, storage, kompy PC/MAC, sieci Lan/Wan).
    Szukam stałego zatrudnienia ale może być umowa-zlecenie itp.

    Posiadam prawo jazdy kat. B. Jestem przygotowany do ewentualności odbywania
    częstych podróży serwisowych. Znam język angielski w stopniu dobrym -
    konwersacja, korespondencja. Duża praktyka w procedurach serwisowych -
    spedycja sprzętu i części zamiennych, RMA, notebestellung, zamówienia,
    magazyn itp.

    Poniżej lista tego, gdzie mógłbym wykazać swoją przydatność.

    PRINTING:

    - Duże liniowe drukarki laserowe (pracujące w bankach, centrach
    obliczeniowych, instytucjach ubezpieczeniowych) bazujące na enginie Hitachi
    jak Comparex 6890, Comparex 6900 (IBM 3835, 3900). Serwisowałem też OCE
    P-2000.

    - Drukarki laserowe (HP, QMS, LaserMaster) - PostScript/PCL

    - Kopiarki cyfrowe (Minolta, Ricoh)

    - Plotery atramentowe (ENCAD, Novajet, HP), drukarki proofery (EPSON)

    - Plotery tnące (Graphtec)

    - Naświetlarki laserowe (ULTRE, VARITYPER, CROSFIELD), Ripy softwarowe i
    sprzętowe PostScript Level 1 do 3, rozwiązania CENTURFAX'a. Workflow
    wysokorozdzielczych PDF-ów - Merge-it (OPI), PdfOrganizer (impozycja),
    PuzzleFlow (workflow).

    SCANNING:

    - Skanery bębnowe (Optronics, ICG, ScanView)

    - Skanery płaskie (UMAX, Microtek, AGFA, IMACON)

    - kamery (aparaty) cyfrowe (PhaseOne)

    Wykonywałem złożone naprawy polegające na wymianie mechanicznych elementów i
    bardzo dokładnej adjustacji mechanizmu, adjustacji układów elektronicznych i
    laserowych modułów optycznych, kalibracji. Urządzenia te pod względem
    serwisu wymagały znajomości mechaniki, optoelektroniki, elektroniki,
    pneumatyki. Dobrze znam się na serwisie i zastosowaniach szybkich drukarek
    laserowych pracujących w sieciach IP (print-serwery), urządzeń
    wielofunkcyjnych oraz urządzeń takich jak skanery, kamery, plotery, proof i
    technologii workflow'u - usprawniające przepustowość sieci pod kątem
    przyspieszenia drukowania, obiegu i archwizacji dokumentów/plików w
    architekturze klient-serwer:
    PuzzleFlow (AC&C/HSH), SmartNet Monitor /ScanRouter/Desktop Binder/E-DOC.
    Znajomość sprzętu i oprogramowania dla platform PC, MAC wraz z peryferiami
    w zastosowaniach DTP/Prepress oraz produkcji graficznej. Umiejętności
    nabyte w pracy w firmach o w/w profilu.
    _________________

    STORAGE:

    Macierze dyskowe Hitachi - Tetragon T2000, T2100 (Hitachi 7700, 7700E)
    Biblioteki taśmowe - CPX 6390-E, L1200/L1400 (ATL 4000/7000), GRAU
    Infinistore. Storage Area Network, Network Attached Storage.

    Maintenance ( w tym preventive maintenance) usuwanie błędów, disaster
    recovery, backup, migracja danych, remote copy, zdalne administrowanie
    macierzami i bibliotekami taśmowymi wyposażonymi w system Windows NT / 2000
    server. Zgłoszenia dotyczyły nie tylko eliminowania usterek i napraw w
    trybie 24h/7, ale również instalacji, rozbudowy sprzętowej, upgrade'ów
    oprogramowania, instalacji i wdrożeń. Dokonywałem też zdalnej diagnostyki
    sprzętu oddalonego od centrali firmy o kilkaset kilometrów.
    _________________

    PC/MAC i network:

    Serwis, montaż i rozbudowa komputerów i serwerów PC (w tym
    wieloprocesorowych stacji graficznych, serwerów). Konfigurowania sieci
    opartych na Windows NT, Windows 2000 server, Windows XP oraz Novell, dostępu
    do sieci internet. Instalacje PowerMac i konfigurowanie systemu oraz
    aplikacji. Integracja sprzętu w heterogenicznych sieciach IP
    /mainframe/storage/PC. Dobra znajomość systemów Novell IntranetWare i
    Windows NT/2000 server - administrowanie siecią, DOS, Windows 95/98/Me, MAC
    OS. Znajomość pakietów biurowych (w tym Microsoft Office) i praktycznych
    zastosowań bazodanowych w pracy grupowej (SQL serwer/klient dla Novell i
    NT). Od kilku m-cy system Unix (FreeBSD ver. 4.5), Linux (dystr. Slackware,
    Mandrake). Soft.do pracy grupowej LOTUS Notes.

    Instalacje okablowania i urządzeń aktywnych:

    Ethernet - 10BASE-2, 10BASE-T, Fast Ethernet -100Base-TX, FiberChannel
    HUBY, SWITCH'e, REPEATERY, BRIDGE, konwertery FOMUX'a
    ESCON Director.

    Jestem w stanie wykonać większość zadań związanych z rozbudową struktury
    informatycznej, okablowania sieciowego, montować
    i instalować komputery wraz z oprogramowaniem klienckim, uruchamiać i
    administrować serwery z instalacją aplikacji sieciowych, urządzeń aktywnych,
    wspierać serwisowo i technicznie poprzez rozwiązywanie ew. problemów natury
    sprzętowo-programowej. Rozległy background techniczny pozwala mi na lepszą
    orientację w systemach informatycznych i ułatwia usuwanie awarii.

    Poza pracą w serwisie posiadam doświadczenia specjalisty HelpDesk, które
    wykorzystywałem w pracy dla rozmaitych firm i instutucji, gdzie do moich
    zadań należało konfigurowanie komputerów m.in. PC, drukarek, skanerów,
    instalacje oprogramowania - systemy operacyjne wraz z aplikacjami
    użytkowymi, sieci LAN, usuwanie problemów, naprawy oraz rozbudowy.
    Skutecznie udzielałem pomocy użytkownikom o różnym stopniu zaawansowania w
    codziennej pracy z komputerem. Posiadam doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.

    Aha, na zakończenie chciałbym wyjaśnić kiedy do wszystko zdążyłem poznać....
    Na to wszystko potrzebny był czas. :)

    Mam 37 lat i 12 lat pracy. Posiadam stosowne certyfikaty i referencje, ale
    uważam, że ważniejsze są umiejętności i praktyka zawodowa, skuteczność.
    Pracowałem na kilkudziesięciu instalacjach klienckich, gdzie instalowałem i
    sieciowałem komputery oraz urządzenia peryferyjne, urządzenia zewnętrzne.
    Mam za sobą kilkaset wykonanych napraw, interwencji serwisowych, upgradów
    itp. Jako doświadczony serwisant - dysponując dokumentacją serwisową mógłbym
    się szybko wdrożyć do pracy z innym sprzętem i softem, nie wymienionym na
    liście.

    W przypadku zainteresowania się moją ofertą uprzejmie proszę o kontakt:

    tel. kom: 0 693 49 24 84
    email: j...@w...pl

    Zainteresowanym prześlę CV.

    Z wyrazami szacunku