PracaGrupypl.praca.szukana › Seci komputerowe kompleksowo - Warszawa

  • 1. Data: 2002-12-10 20:26:57
    Temat: Seci komputerowe kompleksowo - Warszawa
    Od: "Belin" <n...@t...pl>

    Witam,

    Chcialbym zaproponowac wspólprace w zakresie obslugi szeroko pojetej
    informatyki w firmie.

    Moge zaproponowac (miedzy innymi):

    - konfiguracja sieci - w srodowiskach Linux, Windows 9x, NT, 2000, XP
    - projektowanie i wykonanie sieci LAN (montaz okablowania)
    - dobór i konfiguracja central telefonicznych, routerów, sprzetu aktywnego
    - instalacja i utrzymanie serwerów (poczty, plików, www, ftp)
    - podlaczenia do Internetu
    - tworzenie stron www
    - hosting stron www na wlasnym serwerze.

    Jestem wykwalifikowanym specjalista z 10-letnim stazem. W pracy zwracam
    uwage na nastepujace zagadnienia:
    1. zabezpieczenie przed utrata danych (kradziez, pozar, awaria sprzetu,
    wirusy)
    2. zabezpieczenie przed dostepem przez osoby niepowolane (wlamanie z
    zewnatrz badz z wewnatrz)
    3. Centralizacja instalacji oprogramowania oraz jego uaktualniania
    4. Mozliwosc zdalnej administracji, dzieki której potrafie niemal
    natychmiast usunac awarie.

    Jestem przekonany, ze moja wiedza pozwoli Panstwu utrzymac swoja siec
    komputerowa w nieprzerwanym dzialaniu, pozwalajac skoncentrowac sie na
    podstawowych zadaniach firmy.

    Dzialam w Warszawie.

    Z powazaniem

    Wojciech Tylkowski
    Tel. 0 501 082 482, 0-22 853 66 97

    www.tty.pl - Informatyka w firmie

  • 2. Data: 2002-12-10 22:54:00
    Temat: Re: Seci komputerowe kompleksowo - Warszawa
    Od: "Akoterinatabellaczikcziks" <S...@t...pl>

    Użytkownik "Belin" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Centralizacja instalacji oprogramowania oraz jego uaktualniania
    > 4. Mozliwosc zdalnej administracji, dzieki której potrafie niemal

    Bylbys uprzejmy rozwinac te dwa punkty?
    Tzn powiedziec cos na sposobow owej centralizacji i zdalnej administracji?

    pozdrawiam
    Szymon Kunysz
    tel: 691 869 282; 609 608 111
    CV: http://winnt.ntinternals.net/cv/