PracaGrupypl.praca.szukana › Sekretarka, asystentka, recepcjonistka

  • 1. Data: 2002-12-10 20:25:17
    Temat: Sekretarka, asystentka, recepcjonistka
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl>

    Witam potencja..., nie, przyszłego pracodawcę!

    Mam na imię Kasia i właśnie kończę 21 lat.

    Bardzo intensywnie poszukuję pracy administracyjno - biurowej w charakterze
    asystentki, sekretarki, recepcjonistki itp.

    Mogę pochwalić się min. tym, że:

    - studiuję zaocznie na III roku psychologii klinicznej w Warszawie (do
    szpitala psychiatrycznego jeżdżę tylko na praktyki...),

    - posiadam certyfikat ukończenia 3 miesięcznego kursu "Obsługa sekretariatu
    z elementami kadr", staram się unikać "elementów",

    - przez 2 lata byłam aktywna zawodowo w dwóch firmach: ? Biuro
    Pośrednictwa Pracy dla Studentów (wstępna selekcja i rekrutacja nowych
    pracowników; prowadzenie sekretariatu i biura obsługi klienta),
    ? Firma szkoleniowa (aktywne pozyskiwanie i obsługa nowych klientów,
    opieka nad stałymi klientami firmy, przygotowywanie ofert handlowych,
    asystowanie podczas negocjacji z kontrahentami oraz kompleksowa obsługa
    biura). Jak ja to wszystko zdołałam wykonać? Jestem niezastąpiona! Podobno!

    - znam język angielski w stopniu komunikatywnym, OK.? (dokształcam się
    intensywnie!), niemiecki w podstawowym,

    - umiem obsługiwać urządzenia biurowe i nawet komputer (MS Windows 95/98, MS
    Office, Internet, Płatnik, SPSS),

    - szybko niszczę klawiaturę ( około 130 znaków na minutę),

    - znam zasady telemarketingu ale wolę słuchać niż mówić,

    - posiadam prawo jazdy kat. B (dotychczas blacharz nie zarobił na mnie!),

    - ...a po za tym cechuje mnie optymizm, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
    lojalność, umiejętności organizacyjne i pracy w zespole!!! No i jeszcze
    jedno - poczucie humoru!!!

    Spieszcie się bo dłużej już nie chcę być BEZROBOTNĄ!!!

    k...@p...onet.pl