PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam , szukam, szukam pracy..............

  • 1. Data: 2002-12-10 19:35:24
    Temat: Szukam , szukam, szukam pracy..............
    Od: "Andrzej Maj" <m...@g...pl>

    ______________ Andrzej
    Maj ICQ#: 46337678 Current ICQ status: + More ways to contact me
    _____________________________Andrzej Maj

    Szukam pracy w okolicach Katowice, Zabrze, lub wielkopolska (Poznań, Piła).
    Ostatnie pięć i pół roku pracowałem w dziale gospodarki magazynowej,
    zajmowałem się tam zakupem i rozchodem towaru magazynowego, przyjmowaniem i
    wystawianiem faktur, oraz rozliczeniami statystycznymi. Składanie sprawozdań
    z funkcjonowania komórki magazynowej. A także prowadzenie pełnej
    dokumentacji i programu gospodarki magazynowej. Znam się również na pracy
    komputerowej zarówno na sprzęcie jak i na programach (Office, Internet). Ze
    swojej strony zapewniam pełne zaangażowanie i lojalność. Interesuje mnie
    praktycznie każda praca.
    Od września 2002roku rozpocznę ostatni rok nauki aby zdobyć wykształcenie
    maturalne lecz z powodu braku pracy i braku finansów przychodzi mi to bardzo
    ciężko, nie wspominam już, że chciałbym się dalej kształcić. Kierunek
    dalszego kształcenia się określi moja praca która da mnie szansę rozwoju
    nawet jeśli będzie to kierunek zupełnie odmienny od wyuczonego zawodu jakim
    jest stolarstwo. Prawdą jest, że nie mam zbyt wielu ani możliwości, ani
    szans aby samemu rozpocząć kształcenie się w jakimkolwiek kierunku, tym
    bardziej, nie mając pracy.
    Szukając pracy jestem w pełni otwarty na udział we wszelkich szkoleniach i
    kursach podnoszących moje kwalifikacje do wykonywania pracy na przydzielonym
    mi stanowisku. Poza szkoleniami będę także chciał pogłębić wiedzę na dany
    temat, samemu zagłębiając się w szczegóły tematyczne dotyczące pracy.
    Szukam szansy wykazania się, gdyż nie miałem możliwości zdobycia
    odpowiedniego wykształcenia dlatego zwracam się z prośbą, czy jest możliwe
    aby ktokolwiek był zainteresowany inwestycją w pracownika który nie szuka
    tylko zaspokojenia własnych potrzeb (praca, zarobek, kształcenie się), ale
    także dobrem i rozwojem zakładu pracy w którym podejmie pracę.
    Proszę o pozytywne rozpatrzenie moje prośby.
    mój adres m...@g...pl

    ___