PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk+Administrator sieci/baz danych+Programista VB

  • 1. Data: 2003-09-12 08:09:41
    Temat: Informatyk+Administrator sieci/baz danych+Programista VB
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    Informatyk/Administrator sieci / Programista VB

    Swoją pracę zawodową rozpocząłem w polskiej firmie jako serwisant sprzętu
    komputerowego. Dalsze doświadczenie zdobyłem w dużej niemieckiej firmie w
    której do moich obowiązków należało:

    1.. Administracja sieci Windows 2000
    2.. Administracja Internetowym serwerem Debian/Linux
    3.. Opieka nad sprzętem informatycznym na terenie zakładu
    4.. Optymalizacja sprzętu komputerowego i oprogramowania
    5.. Dzienna archiwizacja wyników pracy pracowników na komputerach

    W okresie mojej pracy w w/w firmie wykonałem następujące prace wdrożeniowe:

    1.. Wdrożenie systemu zarządzania kontrolą jakość na produkcji (posiadam
    certyfikat "Statystyczna analiza systemów pomiarowych, maszyn i procesów
    produkcyjnych")
    2.. Wdrożenie wraz z całą firmą systemu jakości ISO TS 16949
    3.. Wdrożenie systemu zarządzania produkcją Infor:COM

    W tym też okresie nawiązałem wiele kontaktów z firmami dostarczającymi
    sprzęt i oprogramowanie informatyczne

    Kwalifikacje:

    bardzo dobra obsługa komputera, znajomość sieci komputerowych, systemów
    operacyjnych: Windows 95/98/NT/2000/Me, Linux, MS Dos, administracja siecią,
    znajomość sieci LAN i WAN administracja bazą danych, tworzenie stron WWW, MS
    Office, Internet; bardzo dobra znajomość Visual Basic i MS Access, znajomość
    relacyjnych baz danych (SQL), tworzeniu baz danych client-server dla
    środowiska Windows, orientacja w nowoczesnych technologiach informacyjnych,
    znajomość anatomii komputera; umiejętność komunikowania się; łatwość w
    nawiązywaniu kontaktów; umiejętność pracy zespołowej; dyspozycyjność;
    kreatywność; język rosyjski i angielski oraz niemiecki w stopniu średnio
    zaawansowanym; chęć podnoszenia dalszych kwalifikacji;

    Informacje dodatkowe:

    Uregulowana służba wojskowa; posiadam samochód; dwa lata doświadczenia na
    stanowisku informatyka; chętnie na umowę zlecenie

    Odpowiedzi proszę przesyłać na adresy:
    m...@p...onet.pl lub m...@t...pl

    Pozdrawiam
    Marcin Pszczanowski