PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk

  • 1. Data: 2004-11-29 15:40:37
    Temat: Informatyk
    Od: "Paweł Kwiatkowski" <p...@p...onet.pl>

    Szukam pracy stałej w Warszawie lub w okolicach
    w charakterze:
    Informatyk Administrator sieci i baz danych, help-desk
    lub w dziale obsługi klientów.

    Z zawodu jestem elektronikiem i pracowałem w ZRK w Warszawie
    oczywiście do póki zakład nie upadł ale to było dawno.

    Przez ostatnie 10 lat pracowałem w firmie Top-2000 w Warszawie
    w związku z tym że dział informatyki firmy został przeniesiony do Włocławka
    ja straciłem pracę.

    W Top-2000 pracowałem na początku w dziale sprzedaży
    a od 5 lat pracowałem w dziale Informatyki.
    Tam napisałem program do obsługi magazynu wysokiego składowania w Clipperze
    (1998 rok).
    Od 2001 roku zajmowałem się
    -Administrowanie systemu JDEdwards
    - Administrowanie bazą danych Oracle8i Enterprise-
    - Programowanie w języku Oracle SQL*Plus
    - Administrowanie serwerem SUN Enterprise E4500 SunOS Solaris8,
    systemem backup Solstice BackUP 5 na serwerze SUN Enterprise
    - Administrowanie serwerami domeny Windows 2000 Server, systemem
    backup ARCserve2000 na serwerze Windows 2000
    - Naprawą i modernizacją sprzetu komputerowego
    --
    Z poważaniem
    Paweł Kwiatkowski