PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student, umowa zlecenie, a PIT 37?

  • 1. Data: 2004-02-04 12:26:29
    Temat: Student, umowa zlecenie, a PIT 37?
    Od: "Leo" <r...@p...gliwice.pl>

    Witam
    W ubiegłym roku przez pewien czas pracowałem(już nie pracuję) na umowę
    zlecenie. Czy aby móc złożyć zeznanie podatkowe, muszę najpierw otrzymać
    jakiś "świstek" od byłego pracodawcy?, jeśli tak, to do kiedy ma on czas na
    jego wysłanie?

    Dzięuję za odpowiedzi;)
    --
    pozdrawiam,
    Leo

  • 2. Data: 2004-02-04 13:29:48
    Temat: Re: Student, umowa zlecenie, a PIT 37?
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Leo" <r...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zlecenie. Czy aby móc złożyć zeznanie podatkowe, muszę najpierw otrzymać
    > jakiś "świstek" od byłego pracodawcy?, jeśli tak, to do kiedy ma on czas

    Tak, musisz miec od pracodawcy PIT
    A powinienes go otrzymac do konca stycznia br. max.
    Z drugiej strony jesli miales tylko jedna umowe zlecenie i masz jaj
    oryginal, to na jej podstawie mozesz wypelnic pit-37.

    m.