PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile może żadać początkujący elektronik?

  • 1. Data: 2003-05-08 21:46:09
    Temat: Ile może żadać początkujący elektronik?
    Od: " BB" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    W tym roku kończę studia i nie umię się jeszcze poruszac na rynku pracy.
    Jaką sumę można wymieć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej, aby nie była za
    duża,ani za mała? Jak negocjować?

    Z góry dziękuję za podpowiedzi.
    Pozdrawiam.

    BB

  • 2. Data: 2003-05-09 15:01:57
    Temat: Re: Ile może żadać początkujący elektronik?
    Od: "Sławomir Kapelko" <s...@e...pw.edu.pl>

    > Jaką sumę można wymieć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej, aby nie była za
    > duża,ani za mała? Jak negocjować?
    >
    > Z góry dziękuję za podpowiedzi.
    > Pozdrawiam.

    moze bardzo ci nie pomoge ale ja pracuje od 4 miesiecy w pewnej panstwowej
    firmie w warszawie
    jako elektronik, programista niskopoziomowy (stanowisko inzynier). w
    zasadzie to jeszcze studiuje (studia magisterskie). moje wynagrodzenie to
    2100brutto (1650 do reki).
    pozdrawiam