PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle mam urlopu? › Ile mam urlopu?
  • Data: 2008-05-15 19:11:13
    Temat: Ile mam urlopu?
    Od: Elminster <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zacząłem pracować od 1 lutego 2008. Jest to moja pierwsza praca.
    Najpierw podpisałem umowę na 3-miesięczny okres próbny. Następnie na
    początku maja podpisałem umowę na 1 rok. Dowiedziałem się, po tych 3
    miesiącach przysługuje mi 5 dni wolnego. Jednak muszę je teraz
    wykorzystać wszystkie do końca maja, gdyż muszę skończyć pisać pracę
    magisterską.

    Moje pytanie: Ile będę miał dni wolnego w czerwcu? W czerwcu pozostaną
    mi tylko dni wolne za jeden miesiąc - maj. Jak się dowiedziałem liczy
    się to w ten sposób, że dzielę (1/12)*20 dni=1,6666667 dnia. To ile w
    końcu będę mógł wziąć wolnego w czerwcu? Jeden czy dwa dni?

    Potrzebuję tych dni na obronę i muszę to wiedzieć. Proszę o poradę.