PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile czekacie na odzew ??

  • 1. Data: 2003-11-06 11:31:51
    Temat: Ile czekacie na odzew ??
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Ile czekacie szanowni grupowicze na odzew ze strony "przyszłego " pracodawcy
    od momentu wysłania swojej oferty ? Wiem że mogą to być duże rozbieżności
    ale będę miał jako takie pojęcie jak długo "zawracać" sobie głowę pytaniem
    zadzwonią czy nie ?;-)
    I mam jeszcze inne pytanie w jakiej innej gazecie oprócz GW można znaleźć
    podobną ilość ofert ?
    pozdr
    tomekn

  • 2. Data: 2003-11-06 11:50:03
    Temat: Re: Ile czekacie na odzew ??
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    > ale będę miał jako takie pojęcie jak długo "zawracać" sobie głowę pytaniem

    2h - 2 miesiace
    nie zawracaj sobie glowy. szukaj dalej.

    wojtek

  • 3. Data: 2003-11-06 11:51:56
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik tomekn napisał, Dnia 03-11-06 12:31:

    > Ile czekacie szanowni grupowicze na odzew ze strony "przyszłego " pracodawcy
    > od momentu wysłania swojej oferty ?

    Tydzień, max. 2, od daty końca składania ofert.
    Chociaż kiedyś skontaktowali się ze mną po 6 m-cach.

    > I mam jeszcze inne pytanie w jakiej innej gazecie oprócz GW można znaleźć
    > podobną ilość ofert ?

    ZTCW, to już w żadnej niestety.

    pozdrawiam

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 4. Data: 2003-11-06 12:09:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 6 Nov 2003 12:31:51 +0100, "tomekn"
    <t...@n...onet.pl> zakodował:

    >Ile czekacie szanowni grupowicze na odzew ze strony "przyszłego " pracodawcy
    >od momentu wysłania swojej oferty ?

    Mi zdażało się od 2 godzin do 7 miesięcy.

    >I mam jeszcze inne pytanie w jakiej innej gazecie oprócz GW można znaleźć
    >podobną ilość ofert ?

    Wyborcza jest poza wszelką konkurencją.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-11-06 12:59:20
    Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "tomekn" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale będę miał jako takie pojęcie jak długo "zawracać" sobie głowę pytaniem

    Ja zawsze pytam, ile mam czekać. Najczęściej mówią, że 2 tygodnie.

    > I mam jeszcze inne pytanie w jakiej innej gazecie oprócz GW można znaleźć
    > podobną ilość ofert ?

    To zależy skąd jesteś. Jeśli z Wielkopolski to polecam też sobotnie wydanie
    "Głosu Wielkopolskiego", a jak z innego województwa, to nie wiem ;-) Może
    "Anonse"? Ale i tak GW jest najlepsza.

  • 6. Data: 2003-11-06 14:35:37
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tomekn" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pracodawcy
    >
    > Ja zawsze pytam, ile mam czekać. Najczęściej mówią, że 2 tygodnie.
    Czyli nie pocztą a osobiście odwiedzasz firmę ?

    Dolnyśląsk .
    pozdr
    tomekn

  • 7. Data: 2003-11-06 17:18:17
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zadzwonią czy nie ?;-)
    > I mam jeszcze inne pytanie w jakiej innej gazecie oprócz GW można znaleźć

    W ogóle nigdy nie czekam, odpowiedz traktuje jak niespodzianke i
    niezasłużony bonus
    Wojtek

  • 8. Data: 2003-11-06 17:20:01
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

> [...]
    rozbieżności
    > ale będę miał jako takie pojęcie jak długo "zawracać" sobie głowę
    Jeżeli nie zadzwonią w ciągu 2 tygodni, to nie warto zawracać sobie
    głowy. Chociaż oczywiście może zdarzyć się, że firma ta zadzwoni w
    późniejszym okresie, przy prowadzeniu kolejnej rekrutacji na takie
    samo lub inne stanowistko.

    mangha