PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop wypoczynkowy a nowe przepisy

  • 1. Data: 2003-11-06 11:44:47
    Temat: urlop wypoczynkowy a nowe przepisy
    Od: "Mr X & Mr Y" <x...@1...hi>

    obiło mi się o uszy, że po miesiącu pracy przysługuje jeden dzień urlopu
    wypoczynkowego - czy to prawda?

  • 2. Data: 2003-11-06 12:13:42
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy a nowe przepisy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 6 Nov 2003 12:44:47 +0100, "Mr X & Mr Y"
    <x...@1...hi> zakodował:

    >obiło mi się o uszy, że po miesiącu pracy przysługuje jeden dzień urlopu
    >wypoczynkowego - czy to prawda?

    Źle Ci się obiło.
    Jeżeli w minionych latach nabyliście prawo do pierwszego pełnego
    urlopu, to za miesiąc pracy należy się 2 albo 3 dni urlopu.
    Przy pracach sezonowych, niezależnie od stażu, 1,5 dnia urlopu
    (zaokrągla się w górę) za każdy przepracowany miesiąc.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-11-06 16:21:22
    Od: "Mr X & Mr Y" <x...@1...hi>

> [...]
    > Przy pracach sezonowych, niezależnie od stażu, 1,5 dnia urlopu
    > (zaokrągla się w górę) za każdy przepracowany miesiąc.

    DZIĘEĘĘĘKII , ale szkoda papapap i pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-11-11 07:34:00
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    i tak i nie ;)
    to dopiero ma byc w nowym KP, czyli nawet w przypadku pierszej w zyciu
    pracy, urlop (proporcjonalny) dostaniesz nawet po 1 miesiacu pracy ;)
    nowoscia maja byc urlopy godzinowe

    Jean

  • 5. Data: 2003-11-11 10:30:20
    Od: "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int>

    Użytkownik Jean <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boq3f7$5k6$...@a...news.tpi.pl...
    > nowoscia maja byc urlopy godzinowe

    No to znowu tylko chyba nowość w przepisach, w moim obecnym zakładzie pracy zamiast
    płacić nadgodziny jest zwyczaj odbierania ich później.
    Po prostu idziesz do szefa, i mówisz że właśnie chciałeś skoczyć do dziekanatu po
    wpis powiedzmy. Po powrocie odpisujesz stosowną liczbę godzin.

    --
    Janusz Kęsik
    j...@g...pl