PracaGrupypl.praca.dyskusje › IDEA Centertel - praca jako konsultant - pyt.

  • 1. Data: 2003-10-19 12:11:11
    Temat: IDEA Centertel - praca jako konsultant - pyt.
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    Witam,

    Ktoś się orientuje czy w Warszawie poszukują kandydatów na stanowiska
    operatorów w call centers (sieci komórkowe, i in.)? Słyszałem że Idea
    poszukuje w W-wie - Ma ktoś jakieś informacje? Przejrzałem oferty agencji
    pracy czasowych i tam nic nie znalazłem. Aha i czy zatrudniają tam dziennych
    studentów (II rok)?

    Pozdr.
    --
    paulos23

  • 2. Data: 2003-10-20 12:25:41
    Temat: Re: IDEA Centertel - praca jako konsultant - pyt.
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

    paulos23 <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > pracy czasowych i tam nic nie znalazłem. Aha i czy zatrudniają tam dziennych

    Rekrutacja, przynajmniej kiedys, dla Centka zajmowala sie firma
    Adecco. z Tego co wiem nie ma specjalnych ogloszen na te stanowiska.
    Jak Centek potrzebuje pracownikow, zglasza sie do Adecco a oni
    ze swojej "bazy" kieruja kandydatow do nich na dalszy proces
    rekrutacji.

    Jak masz wiecej pytan, zapraszam na prive.

    Pozdrawiam,

    Greego