PracaGrupypl.praca.dyskusje › HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!

  • 31. Data: 2002-12-07 22:59:10
    Temat: Re: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Wrangler" <a...@i...pl> writes:

> [...]
    > że facet kręcił, iż na razie miejsce pracy będzie tutaj a potem zobaczymy,
    > ok ! O wykształceniu, warunkach zatrudnienia, płacy nie było nawet mowy. Ale
    > na koniec rozmowy szef tego stoiska zapytał, czy odpowiada tej osobie
    > szkolenie, bo musi zobaczyć czy ta osoba da sobie radę ? Trochę dziwne, bo w
    > końcu poszła na rozmowę osoba która nie takie rzeczy wykonywała, ale ok !
    > Padło ostatecznie pytanie z ust poszukującego pracy, czy możliwa jest do
    > spisania umowa -zlecenie na czas szkolenia. I co się okazało że szef,
    > odpowiedział krótko NIE !!! tonem obrzoburczym.

    jak to co sadze? odrecilabym sie na piecie i wiecej tam noga moja by
    nie postala.

    to dosc oczywiste.

    > Akurat na czasie był opisany artukuł w Gazecie w którym opisywano sytuacje
    > panujące w Hipermarketach, gdzie przez wzmożonym okresem świątecznym
    > zatrudnia sie ludzi na ten okres. Widzisz przed rozmową wygladało to na
    > normalną pracę dla tej osoby a po spotkaniu okazało się że frajera
    > potrzebują na okres tygodnia pod pretekstem szkolenia. Jeśli da pracę
    > (czytaj szkolenie) 4 takim osobom w grudniu to za friko wydymał taki gościu
    > 4 ludzi którzy i tak nadal będą bezrobotni, a mieli nadzieję że złapali
    > pracę.

    no i bedzie tak robil, poki znajda sie naiwni co sie dadza na to
    zlapac.

    na glupocie ludzkiej mozna jak sam widzisz niezle zarabiac.

    > Jaki z tego morał byś wyciągnęła ??? Bo widzisz to jest nasza polska

    taki, ze nie chce miec do czynienia z owym pracodawca.

    nie wyciagnelabym wniosku, ze wszyscy pracodawcy sa tacy sami.
    czemu? z tego samego wzgledu, z jakiego nie wyciagnelabym wniosku, ze
    wszystkie krowy sa czarne po zobaczeniu jednej czarnej krowy a nawet
    ich stada.

    indukcja niezupelna nie jest wnioskowaniem logicznym....

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 32. Data: 2002-12-07 23:00:29
    Temat: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!!
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    > A prosze i wzajemnie. Dla przebrzydlych materialistow znalazlem w GW
    > pojecie "working poor" made in USA ;).

    link do artykulu, ktory pare postow wyzej sama podalam.

    brawo za inwencje.

  • 33. Data: 2002-12-08 00:15:57
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Nina M. Miller wrote:

    > link do artykulu, ktory pare postow wyzej sama podalam.
    >
    > brawo za inwencje.

    Odpowiem tak samo zlosliwie jak ty - rozumiem, ze znasz tylko jeden
    sposob ukladania postow i nie przyjmujesz do wiadomosci bez doglebnego
    wyjasnienia na przykladach, ze ktos moze czytac poszczegolne posty w
    ukladzie czasowym poczynajac od najwczesniejszego?

    Brawo za kreatywne myslenie.

    Flyer

  • 34. Data: 2002-12-08 20:48:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    d...@p...onet.pl wrote:
    > trochę uogólniasz - mozna być doktorem w jakiejś konkretnej dziedzinie i nie
    > koniecznie trzeba się znac na internecie, złocie czy czymś innym. Owszem, część

    Nie. Nie da się być w obecnym świecie doktorem nie potrafiąc uzywać
    internetu.

    > Wykształcenie to nie dowód na inteligencje, ale też nie ma ludzi, którzy
    > znaliby się na wszystkim.

    Obawiam się, że nie zrozumiałeś tego, co Dorota chciała powiedzieć. Tu
    chodzi o to, że jak ktoś ma lkenia w d..., to nawet papier mu nie
    pomoże.

    --
    ___________ (R)

  • 35. Data: 2002-12-08 20:51:29
    Od: "dziadek" <d...@b...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > JAK W TEMACIE!!! Wiem że temat o tym gównie już był, ale teraz znaleźli
    nowy
    > sposób na kradzież kasy od ludzi - tester bezpłatny a licencja CIACH

    bardzo zainteresowała mnie ta sprawa, można gdzieś w necie znaleźć ten
    artykuł?
    może ktoś ma (nie koniecznie przypadkiem) skan tegoż artykułu?
    bardzo proszę o info.

    dziadek

  • 36. Data: 2002-12-08 20:52:30
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > jak to co sadze? odrecilabym sie na piecie i wiecej tam noga moja by
    > nie postala.

    > to dosc oczywiste.

    I jakoś dla mojej dziewczyny (średnie, po LO.) było to oczywiste. jej
    koleżanka (mgr) stwierdziła, że przecież to tylko szkolenie.
    I jakoś w czasie, kiedy pani mgr traciła czas, młoda dostała swoja
    pierwszą pracę.

    Rozumu się nie da na papierze napisać. Trza go mieć.

    --
    ___________ (R)

  • 37. Data: 2002-12-08 21:59:12
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    Obawiam się, że nie zrozumiałeś tego, co Dorota chciała powiedzieć. Tu
    chodzi o to, że jak ktoś ma lkenia w d..., to nawet papier mu nie
    pomoże.

    Dokładnie o to mi chodziło ;-))
    pozdrawiam Dorota

  • 38. Data: 2002-12-09 15:05:08
    Temat: Re: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! Pierdol Ninke
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > ich stada.
    >
    > indukcja niezupelna nie jest wnioskowaniem logicznym....

    Indukcja mówi, że jeśli coś jest prawdą dla x a potem dla x+1, to jest
    prawdą dla wszystkich x.

    Indukcja niezupełna to ja się jeszcze nie spotkałem...

    Ergo - pierdol Ninkę

    Na marginesie: dopóki nie obejrzę wszystkich ludzi na świecie, dopóty nikt
    mnie nie przekona, że ludzie nie mają 4 głów, bo co mi z tego, że całe stado
    ma po jednej głowie, skoro może gdzieś tam jest być może gość z czterema
    głowami......

  • 39. Data: 2002-12-09 17:26:20
    Od: d...@p...onet.pl

    Dziadek sprawdz w archiwum w Super Expresie z zeszłego tygodnia - albo ten sam
    dzien kiedy zalożyłem tentopik lub kilka dni wcześniej - bodajże w
    wiadomościach warszawskich o ile dobrze pamietam....

  • 40. Data: 2002-12-10 09:04:41
    Temat: Re: HERBALIFE OSZUŚCI ZŁODZIEJE!!!! Pierdol Ninke
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Rybinka <T...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:at2bff$k25$...@n...gazeta.pl...

    > Indukcja mówi, że jeśli coś jest prawdą dla x a potem dla x+1, to jest
    > prawdą dla wszystkich x.

    Coś chyba jesteś na bakier z matematyką...