eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeGłośny pracownik w pracy... › Głośny pracownik w pracy...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newspeer2.de.telia.net!newspeer3.de.telia.net!de.telia.net!newsfeed.freenet
    .de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>
    Subject: Głośny pracownik w pracy...
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Mon, 8 Jan 2007 19:50:55 +0100
    Message-ID: <n...@4...net>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 62.179.38.181 (62.179.38.181)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 08 Jan 2007 19:51:33 +0100
    X-Trace: 082b845a292b59b16831028392
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:199662
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak oduczyć uciązliwego pracownika w pracy jego uciązliwości ?
    Polega to na tym, ze niemalże każdą czynność, a na pewno co drugą czynność
    melduje czy to koledze czy koleżance. Mówi przykładowo na głos:
    "No dobra, to teraz napiszemy do Iksińskiego" - i redaguje poczte
    elektroniczną, podczas redagowania na szczęscie jest cicho

    "Basiu, Iksiński odpowiedział !" - mówi głośno do Basi, chociaż wcale
    odpowiedź nie dotyczy zakresu czynności, które wykonuje Basia.

    Gdy pracownik coś sprawdza, to na głos czyta to co sprawdza, np. robi
    zestawienie dokumentów, i numery tych dokumentów głośno na głos sprawdza
    czy się nie pomylił.

    Przychodzi ok. 200 listów elektronicznych dziennie, to na głos czyta tematy
    lub jakiś fragment, przykładowo:
    "Basiu, przyszło od .... to i to", chociaż wcale to nie jest temat Basi
    "Tadek, przyszło od .... to i to", chociaż wcale to nie jest temat Tadka,
    bo czasem przychodzą wiuadomości do Tadka lub Basi, ale system jest taki,
    ze wszelką korespondencję gromadzi się na nośnikach papierowych, więc
    pracownik drukuje to i daje komu trzeba.

    Głosno gada do telefonu, tak jak na nakimś filmie, ktoś im dalej
    telefonował, tym głośniej mówił...

    Niestety biuro jest tak zorganizowane, że jest jeden pokój i nie da rady
    przejśc do innego pokoju bo innego pokoju nie ma.

    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy http://grupy.3mam.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1