PracaGrupypl.praca.dyskusjeGW: praca w Wawie - propaganda dewiacji › GW: praca w Wawie - propaganda dewiacji
    From: "Jan Kowalski" <o...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: GW: praca w Wawie - propaganda dewiacji
    Date: Sun, 29 Feb 2004 21:41:00 +0100

    GW reklamuje swoje dodatki o pracy w Wawie. ja wiem ze to poplaca, ale nie
    mam pojecia, czemu nie zajmuja sie problemem fenomenu sciagania wszystkiego
    do Wawy.

    Wawa dziala w tej chwili w stosunku do reszty kraju jak nowotwor - rozrasta
    sie bezksztaltna tkanka wysysajac soki z calego kraju powodujac jego
    obumieranie.

    Niedawno rozmawialem z pewnym amerykanskim biznesmenem i na pytanie,
    dlaczego ulokowal swoja siedzibe w Wawie pomimo tego, ze narzeka, ze ceny sa
    wysoki, nieruchomosci absurdalnie drogie, pracownicy zadaja zawyzonych
    wynagrodzen, ludzie tam sa niesympatyczni, miasto koszmarnie brzydkie ....
    etc. ..... odpowiedzial bez zenady ze tam sa wszystkie instytucje od
    ktorych zaleza pozwolenia i zezwolenia i wszyscy decydenci, ktorym mozna na
    lunchu szepnac to czy owo i posmarowac odpowiednio pod stolem.

    Rece mi opadly.
    Tak wiec wawa to pomnik korupcji.
    Ciekawe dlaczego GW nie siegnie genezy zjawiska najwiekszej liczby ofert
    pracy w stolicy, tylko bezkrytycznie tym epatuje?

    Pozdrowienia dla Grupowiczow.

    M.