PracaGrupypl.praca.dyskusje › GELLWE-w Zabierzowie k/Krakowa

  • 1. Data: 2006-08-03 21:29:46
    Temat: GELLWE-w Zabierzowie k/Krakowa
    Od: "Kacper W" <a...@o...pl>

    Bardzo prosze o opinie, do tej pory słyszałem same negatywy ale to było z
    kilku lat do tyłu. Mam okazje przyjąc się tam na utrzymanie ruchu,Czy cos
    zmieniło się tam z zarobkami na lepsze?Bardzo proszę o pomoc w podjęciu
    decyzji...

  • 2. Data: 2006-08-04 06:25:31
    Temat: Re: GELLWE-w Zabierzowie k/Krakowa
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > kilku lat do tyłu. Mam okazje przyjąc się tam na utrzymanie ruchu,Czy cos
    > zmieniło się tam z zarobkami na lepsze?Bardzo proszę o pomoc w podjęciu

    Opinie, które znasz sa prawdziwe, nie rób tego jeśli nie jest to sprawa życia i
    śmierci.

    Wojtek

  • 3. Data: 2012-11-13 14:17:28
    Od: f...@g...com