PracaGrupypl.praca.dyskusje › GE - ROZMOWA KWALIFIKACYJNA ??

  • 1. Data: 2003-04-01 10:11:55
    Temat: GE - ROZMOWA KWALIFIKACYJNA ??
    Od: "Bobcat" <b...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!!

    Czy ktos był moze na rozmowie kwalifikacyjnej w General Electric ??
    Jesli tak napiszcie jak przebiegła taka rozmowa; kto przeprowadzał rozmowe,
    jakie pytanie, jakie tematy itp.

    Dzieki sredeczne

    Bobcat

  • 2. Data: 2003-04-02 06:59:27
    Temat: Re: GE - ROZMOWA KWALIFIKACYJNA ??
    Od: "Yahulus" <y...@w...pl>

    Witaj,
    Byłam na rozmowie ... powiem ze ogolnie była bardzo miła.
    Przeprowadzała ja pani kierownik wspomagana przez jakas kadrowa( chodziaz ja
    odniosłam wrażenie ze nie wspomagana - lecz raczej sprawdzana)
    Panie były do rozmowy przygotowane:)
    pytania bardzo rozne... radze dobrze przeczytac swoje cv i list
    motywacyjny:)
    pozdrawiam.
    Mysiek