PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC - Monachium jak jest? › GC - Monachium jak jest?
    From: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: GC - Monachium jak jest?
    Date: Wed, 7 Aug 2002 13:26:18 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@p3ee233c7.dip.t-dialin.net

    Witam,

    Tak mnie tknelo bo uslyszalem ze niektorzy zachwalaja Monachium.
    Zastanawiam sie jak mieszka sie Wam w Monachium. Czy sie podoba?
    Jakie sa koszty zycia? Za ile np. mozna wynajac fajne mieszkanie powiedzmy
    70 m2 ?
    Tu gdzie ja mieszkam (Karlsruhe) mozna takie mieszkanie znalezc za 450euro +
    NK.
    Jesli jest drozej to czy zarobki tez sa odpowiednio wieksze?
    No i wogole jakie widzicie wady i zalety?

    Bo ja sobie wymyslilem takie zalety:
    - duze miasto - wiecej sie dzieje (lubie duze miasta)
    - nawiazujac do innego watku - zony GC mniej sie nudza :-)

    Jak to oceniacie?
    A moze ktos poleci inne miasto?

    Jak juz mam tu zostac na dluzej to chcialbym zamieszkac w jakims ciekawym
    miescie. Przyznam ze tu gdzie jestem czasami mi sie nudzi.

    Pozdrawiam,
    Slawek

    PS. Jesli to troche OT to sorki.
    PS2. Jesli to juz bylo to tez sorki
    PS3 Jesli wolicie na priva to walcie smialo