PracaGrupypl.praca.dyskusje › pub

  • 1. Data: 2003-12-02 19:55:33
    Temat: pub
    Od: "krzychu" <nurekp NO SPAM@o2.pl>

    witam wszystkich,zastanawiam sie nad zalozeniem puby-klubu
    bilardowego-6stolow,mam w zwiazku z tym kilka pytan,jakie sa podstawowe
    problemy takiej dzialalnosci ,jak wygladaja zyski,wydatki?Czy jest to
    oplacalne?Wstepnie wszystko sobie przekalkulowalem i wyglada na to ze jest
    to oplacalne,ale moze ma ktos doswiadczenie w tej materii??Dziekuje
    wszystkim za cenne rady i opinie.

    pozdrawiam
    krzychu

  • 2. Data: 2003-12-03 09:32:32
    Temat: Re: pub
    Od: "Mr.Anderson" <a...@N...gmx.net>

    > bilardowego-6stolow,mam w zwiazku z tym kilka pytan,jakie sa podstawowe
    > problemy takiej dzialalnosci ,jak wygladaja zyski,wydatki?Czy jest to

    obawiam się że może być problem z 'ochroną' :( Często - zwłaszcza w
    kontekście pubów - słyszy się o haraczach.