PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Avio Polska (Bielsko -Biała)-krótkie pytanko.

  • 1. Data: 2005-08-29 11:35:10
    Temat: Firma Avio Polska (Bielsko -Biała)-krótkie pytanko.
    Od: "Robert" <robson254@_wytni_poczta.onet.pl>

    Witam,
    Co jakiś czas pojawiają się w GW ogłoszenia z tej firmy, i w z związku
    z tym chciał bym zapytać czy ktoś z Grupowiczów ma jakieś doświadczenia
    którymi mógł by się
    podzielić na temat pracy tam jako inżynier (Jakie są możlwości rozwoju , na
    jaką kasę można liczyć)
    Rekrutują tam co jakieś 3 miesiące i nie wiem czy jest to spowodowane
    "silnym" rozwojem firmy, czy taka jest po prostu tam rotacja zatrudnienia.
    Z pozdrowieniami,
    Robson

  • 2. Data: 2005-08-30 18:54:44
    Od: "Paweł Siwak" <s...@p...com>

    > Rekrutują tam co jakieś 3 miesiące i nie wiem czy jest to spowodowane
    > "silnym" rozwojem firmy, czy taka jest po prostu tam rotacja zatrudnienia.

    Raczej z tego co wiem to drugie :(
    Pozdrawiam
    Pawel Siwak

  • 3. Data: 2005-08-31 06:30:10
    Od: "Robert" <robson254@_wytni_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Siwak" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Raczej z tego co wiem to drugie :(
    > Pozdrawiam
    > Pawel Siwak

    Cześć,
    Tak mizernie płacą czy nie przedłużają umów?
    W GW zawsze się afiszują jako poważna, międzynarodowa firma :-)
    P.S. Dzięki za odp na post.