PracaGrupypl.praca.dyskusjeExpert - info o firmie - ? › Expert - info o firmie - ?
  • Data: 2002-07-08 23:26:41
    Temat: Expert - info o firmie - ?
    Od: "sOap" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Szukajac pracy, w zasadziesezonowej - jestem absolwentem szkoly sredniej,
    przytrafilo mi sie napotkanie na firme Expert, dzialajaca w
    Gdyni-Orlowie/Redlowie :) na ul.Spokojnej 30.
    Czy moze mowi wam cos ta firma, macie jakies doswiadczenia itp.?
    Ogolnie stawilem sie na rozmowie z jej szefem ale w koncowym rezultacie nei
    bylo zadnych konkretow.
    Nie chce wpasc w jakies narapaty ;) i wole miec ccaly czas grunt pod nogami,
    tym bardziej juz na samym starcie.
    A dla zainteresowanych pytam w odpowiedzilaem na ogloszenie w anonse.pl o
    tresci: :"Mlodych zamiejscowych do pracy stałej i sezonowej, min. 2
    miesiace, hurtownia wielobranzowa, mile widziani absolwenci oraz osby
    niewykfalifikowane, oferta dotyczy prostej obslugi i sprzedazy, na terenie
    calego Trojmiasta".
    Napomne ze po rozmowie z "osoba kompetentna od zatrudninia" nadal do konca
    nie wiem co bede robil :P i jutro mam miec obchod po firmie i maja mi zostac
    przedstawione obowiazki...
    Heh... bede probowal i bede na biezaco informowal :>

    Pozdro!