PracaGrupypl.praca.dyskusjeEwidencja czasu pracy › Ewidencja czasu pracy
    From: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ewidencja czasu pracy
    Date: Mon, 9 Jun 2003 09:07:41 +0200

    W piątek poprosiłem mojego szefa, by na poniedziałek przygotował mi
    zestawienie czasu pracy za ostatnie 2 miesiące. Od jakiegos bowiem czasu
    praktycznie każdy weekend mam przez niego zarwany więc postanowiłem wziąć
    wolne za nadgodziny. Dzisiaj szef mi stwierdza, że to ja sam powiniennem je
    sobie policzyć, na podstawie listy, na ktorej wpisuję ilość godzin, jakie
    danego dnia przepracowałem. Czy pracodawca mógł tak zrobić, czy kwestie
    rozliczania czasu pracy powinny leżeć w jego obowiązkach. Coś mi się wydaje,
    że KP jasno to reguluje, ale może się mylę?

    Jakub