PracaGrupypl.praca.dyskusjeEuro-Finanz-Service › Euro-Finanz-Service
    From: " jaspis" <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Euro-Finanz-Service
    Date: Wed, 22 Jun 2005 11:01:28 +0000 (UTC)

    Właśnie byłam na romowie w EFS w Katowicach. W sumie oferta pracy
    atrakcyjna, ale cos mi mowi by 2 razy sie zastanowic nim sie podejmie
    decyzje by sprobowac pracy. Powod: najpierwsz trzeba przyjsc na tzw. info,
    gdzie informuja kandydatow jak praca wyglada itd, potem kolejna rozmowa na
    ktorej mowimy czy chcemy czy tez nie pracowac u nich. Potem 2-dniowe
    szkolenie np w Piwnicznej, ktore kosztuje 150zl. Potem kolejne szkolenia...
    Po jakims czasie zostaje sie osoba, ktora przeprowadza analizy finansowe.
    Potem, po spelnieniu jakis warunkow (nie wiem jakich) awansuje sie na
    doradce finansowego. Dla nich najwazniejszy jest awans pracownikow - jak
    najszybciej na stanowisko kierownicze (wg tego co mowila mi osoba ktora ze
    mna przeprowadzala rozmowe). Oczywiscie padlo pytanie ile chce zarabiac
    (tradycyjne na rozmowie)..ale... zastanowilo mnie to, ze Pan chetnie i
    czesto wspominal o zyskach jakie moge osiagnac. Dal mi do zrozumienia, ze
    jest mozliwe byl zarabiala powiedzmy 4 tys/m-c. Hmm w sumie oferta niczego
    sobie. Oprocz tych 150zl nie trace nic a moge cos tam zyskac. Ale nie wiem
    czy jest to warte zachodu. Probowalam znalesc stronke www - polska
    oczywiscie i nic. Nie maja takowej. Co lepsze - Pan mi mowil ze jest to
    firma niemiecka, a ja sprawdzilam i jest to firma austryjacka! W dodatku w
    Austrii SA a w Polsce z o.o. Moze to nie ma znaczenia a moze...

    Jezeli ktos tam pracuje badz slyszal o tej firmie to bardzo prosze o opinie.
    Co sadzicie i czy polecacie czy tez nie prace tam. Dzieki

    Pozdrawiam,
    jaspis