PracaGrupypl.praca.dyskusje › EDS Poland - zna ktoś firmę?

  • 1. Data: 2004-09-27 19:27:44
    Temat: EDS Poland - zna ktoś firmę?
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Witam,
    dość często pojawiają się w necie oferty pracy w firmie EDS na stanowisku
    administratora systemów - może ktoś z Was zna tą firmę albo w niej pracował?
    Zastanawia mnie czemu tak często się ogłaszają, firma mocno się rozwija czy
    też jest poprostu duża rotacja pracowników, a jeśli to drugie to z jakiej
    przyczyny?

    Piotr

  • 2. Data: 2004-10-05 11:55:03
    Temat: Re: EDS Poland - zna ktoś firmę?
    Od: cmk <s...@k...pl>

    Piotr wrote:
> [...]
    > też jest poprostu duża rotacja pracowników, a jeśli to drugie to z jakiej

    co to znaczy często?
    w wakacje były może 3 ogłoszenia w całej polsce